Terug naar overzicht
vind ik ook, toch wel wat overzichtelijker dan hiervoor, omdat je nu ook je eigen posten kan volgen zonder te moeten zoeken :-) zou ook leuk zijn, moesten we een foto kunnen toevoegen ipv die peetjes
fiogf49gjkf0dIk moet er nog aan wennen
Inderdaad heel mooi, maar toch even wennen
fiogf49gjkf0dHehe eindelijk, zit hier nu al 2 jaar op dit forum en sinds toen zeggen ze al dat ze het gingen vernieuwen. Chapeau dat het hen eindelijk gelukt is! Heel mooi! Groetjes, Laura
Is wel leuk dat je nu duidelijk de trouwdatum v iederee ziet!
'k Wist niet wat ik zag vanmorgen. Chapeau! Al is het inderdaad wennen...
Het is echt wel wennen :-). Gwen
Super tof de nieuwe website!
fiogf49gjkf0dIk zie niet direct het aftelklokje nog staan ... Kijk ik erover, of is het weg. Zo dit wel heel spijtig vinden, want is zo een beetje de "barometer". TINA
Onderaan mijn pagina zie ik het aftelklokje. Ik vind het ook zeer positief dat je nu zoektermen kan ingeven.
dankjewel over de tip van het klokje....was ook al aan't zoeken... ......
mooi vernieuwde site maar is wel een beetje wennen
Knappe site en het aftelklokje is met de uren, minuten en seconden nog confronterender dan ervoor... Nog 42 dagen, uren en 1 minuut!
Ik vind het ook heel mooi!!! Zo fleurig!! groetjes!
fiogf49gjkf0dHallo, waar zien jullie dat klokje? En hoe kan ik mij ook veranderen in een bruidje? Ik krijg steeds: "u heeft geen toegang" ... Dank je!!
Ik moet er ook echt aan wennen hoor, en ik heb dezelfde vragen als karin, ik wil bruidje zijn maar kan niet :-) En mijn datum zie ik ook al niet, mss moeten we een nieuw profiel aanmaken? Nu kan ik wel niet meer ongemerkt op het werk naar deze site gaan, veel te flashy :-)
fiogf49gjkf0dBij mij staat er blijkbaar de verkeerde datum... :-S Wel vervelend, dat als je een bericht plaatst en op 'ga naar overzicht' klikt, dat je dat 2x moet doen, omdat die dan eerst naar het vorige bericht gaat...
Ik ken dat, bij mij zegt hij ook geen toegang, ik weet ook niet hoe het te veranderen, iemand tips?
Beste trouwers, Blijkbaar zijn er nogal wat mensen die in de tijd een verkeerd profiel hebben gekozen. We geven dit door aan de ontwikkelaars om het mogelijk te maken je profiel te wijzigen. Dit zal waarschijnlijk volgende week in orde zijn. We houden je op de hoogte.
fiogf49gjkf0dDank je wel voor je reaktie! Ik was hier inderdaad eerst als bezoeker toen mijn zus trouwde, nu is de situatie veanderd
fiogf49gjkf0dBedankt voor de reactie, ik was nochtans altijd een bruidje maar ik zal geduldig tot volg week wachten om het te veranderen :) Grtjs