Terug naar overzicht
Ik heb Bart Colpaert van Makingup (www.makingup.be). Heb m'n proef nog niet gehad maar afgaande op z'n referenties op de site zou hij toch goed moeten zijn:-)
fiogf49gjkf0dBij ons komt er een visagiste aan huis, heeft ons allebei al eens opgemaakt en was heel goed. Proefmake-up en op de dag zelf is 80euro in totaal.Als je haar gegevens wil stuur dan even een mailtje naar kristien.schoenmaeckers@gmail.com .ze is heel goed, en vraagt doorgaans veel minder dan de gemiddelde visagist in Antwerpen (prijzen gezien van toch 150,200 euro...) groetjes Kristien
fiogf49gjkf0dIk zou dan zeker voor een visagiste van MAC Cosmetics gaan, toch wel het merk, zowel op tv shows als catwalks.
Beste Kiki, Heb je je keuze al kunnen maken? Ben benieuwd, want ik ben ook op zoek naar iemand die mijn haar en make-up wil doen in het hotel waar we verblijven in Antwerpen. Groetjes,Corrine
Beste Kiki, ik ben visagiste/hairstyliste en kan je eventueel verder helpen.Indien je meer info wenst, mail me vrijblijvend: hani@live.be Groetjes, Hani
Beste Kiki, ik denk dat jij me een bericht hebt gezonden beteffende die haarspelden maar ik heb dat per ongeluk gewist. Kun je me het terug zenden aub Alvast bedank groeten Sandy