Nu Online
Momenteel zijn er 482 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsmeisje

25-2-2010 13:06:42
fiogf49gjkf0d
hoikes,
ik trouw op 26juni 2010, ik heb 5 bruidskindjes,mijn 5 kinderen..
ik heb maar 1 dochtertje en ze krijgt dan ook een echt meisjeskleedje aan, maar wou er toch iets speciaal mee doen en haar witte engelenvleugeltjes (met witte pluimen)aandoen,maar ik vind ze nergens......weet iemand waar ik dit in limburg kan vinden,omgeving hasselt?

mercikes alvast

kim
26-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 919

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik25-2-2010 13:46:17

Hallo ,

heb je al eens in een carnaval winkel gekeken ? Het klinkt misschien raar , maar daar hebben ze meestal wel iets in die aard denk ik.

vriendelijke groetjes

sofie
12-6-2010
 Meld misbruik25-2-2010 17:14:54

fiogf49gjkf0d
leuk, vind dit echt een super idee!!
die hebben overlaatst in de H&M gelegen. Weet wel nie of ze er nu nog zijn. Ma in een karnaval winkel ga je die zeker vinden.
Veel plezier.
groetjes Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...