Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

niet te dure suitekledij

25-2-2010 17:58:06
fiogf49gjkf0d
hallo,

mijn schoonmama en schoonzus zoeken nog kledij voor onze trouw.
ze zouden liefst een broek hebben met top maar voor niet te veel geld.
weten jullie winkels waar we dit vinden?
we zijn van oost-vlaanderen, maar vinden het niet erg om eventjes te rijden.

dank u

claudia

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1053

isabel
23-10-2010
 Meld misbruik25-2-2010 18:35:24

fiogf49gjkf0d
Mijn mama heeft een grotere maat en heeft daarom ook voor zwarte broek gekozen met een soort zwarte voile ervoor voor 99euro en een knappe suitetop van rond de 300 en een voile van99euro erbij.
Allemaal van bij Mia Monta in Zottegem.
Zelf heb ik wel geen bruidskleed gevonden voor mij.
Mss eens daar kijken?

stefanie
26-6-2010
 Meld misbruik25-2-2010 20:19:07

hey,
Bruidscouture Elena in Deinze heeft veel suitekledij die je kan combineren en in alle soorten kleuren. De prijs heb ik voorlopig geen idee van. Anne-Sophie in Sint-Martens-Latem is een outlet van feestkledij. Niet duur en mooie spullen zeker voor jonge mensen (je schoonzus?).
In Gent heb je ook een aantal mooie winkels, buurt vna de Brabantdam en Mageleinstraat.
groetjes

lynn

Meld misbruik25-2-2010 20:43:46

In Aalst in een zijstraat van de grote markt is er een outlet winkel met suite en feestkledij maar ik weet de naam niet. Ik heb er oni onik gezien, linea raffaeli, enz.
Helemaal niet duur en nieuw, gewoon een collectie van een jaartje geleden of zo.

Bij le chapeau in Antwerpen hebben ze ook alle prijzen.

Bij Farah Love zou je ook voor niet veel geld gesteld zijn maar dat weet ik niet zijn.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...