Terug naar overzicht
Hey Eva,jaja ik had dat ook : dat gevoel is echt super ! Weten dat je het kleed van je dromen hebt gevonden, een kleed dat je echt supergoed staat...dat is een leuk gevoel !Ondertussen ben ik al 23 dagen getrouwd en iedereen ziet het echt dat je gelukkig bent met je kleed hoor : ik kreeg van iedereen opmerkingen dat het echt een jurk voor mij was en dat we straalden !!! Het is misschien nog efkes wachten tot de dag er is dat je het kan aandoen, maar het is het wachten meer dan waard !Groetjes,Gert
JOEPIE!!! Leuk hé!Zit ook nog vaak te denken aan mijn kleedje dat ik 2 weken geleden heb gekocht.GroetjesVicky09.09.06
hey eva,echt tof voor jou, vorige donderdag kocht ik ook mijn kleedje en had ook dat gevoel, nu kijk ik nog dikwijls eens naar een foto en ben nog altijd even blij, dus geniet er maar lang van henele20 mei 2006
hoi ik heb mijn kleedje 2 maand geleden gekochten het was direct dat wat ik wilde kijk ook nog vaak naar mijn kleed op foto en ben dolgelukkig ermee het is natuurlijk nog lang eer ik hem aan mag doen maar ben nu al supergelukkig groetjes08/09/2006
Hoi Eva,Als ik me niet vergis dan ben jij van Oostende hé? Ikke ook! Ik heb eens je site bezocht dus vandaar dat ik dat weet! Mag ik weten welk kleedje je hebt gekocht? Als je het niet op het forum kan zetten mag je me altijd mailen: debrastevens30@hotmail.com Ik ben echt wel benieuwd en ik zie wel graag hoe medebruidjes er op hun dag eruit gaan zien!Waar heb je je kleedje gekocht?Grtz Debra(11/08/06)P.S Proficiat met de aankoop!!!!! Geniet maar van de gedachten hoe je er die dag, die grote dag zal uitzien!
Hey Eva,proficiat! Fantastisch dat je je droomkleed gevonden hebt! Ik weet helemaal hoe het voelt: vorige week heb ik het mijne ook gevonden en ik voelde het direct toen ik me in de spiegel zag: het fameuze waw-effect. Ik denk ook dat, zoals Gert zegt, de mensen aan je kunnen zien hoe blij je ermee bent en hoe je straalt op die grote dag!!groetjes,Tinne26.08.2006