Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHey Met de fabriekspand in Roeselare heb ik ook al horen stoefen. Petroeska 16/04/2010
fiogf49gjkf0dhoi, bedankt voor de tip. Ik ben daar nog geweest maar de locatie is een beetje te klein. Voor de rest was alles er wel goed. Katrijn
Hallo, Wij zijn ook volop op zoek achter een zaal waar je met traiteur kunt werken, Wat wij al bekeken hebben " de rode poort", "pottemaekershoeve" allebei meetkerke, "de plaatsemolen" in oedelem ( die zal het worden, denk ik), nu nog eerst informeren voor '"d oude talonfabriek" in wingene. schijn heel mooi te zijn. Ik verschiet er wel van dat trouwen in een zaal (en alles zelf regelen) toch nog duurder uitkomt dan in feestzaal. Nu ja, ik wil graag zelf alles regelen en ben er al volop mee bezig voor volgend jaar in april te trouwen!!! good luck
Hi, Naar oneplus geweest, een leuk concept maar lijkt me nogal krap voor 140 mensen. ze vragen 950 euro + btw. Die zaal in oedelem lijkt me idd wel heel mooi. Wat zijn de prijzen van de zalen die jullie bekeken hebben? voor de prijs moet je het zeker niet doen zaal en traiteur apart. Wij wilden graag eens iets anders, een verfijnde bbq. vandaar op zoek naar een zaal want de traiteur weten we al. ciao
hallo!! welke traiteur hebben jullie voor een 'verfijnde bbq?' wij trouwen volgend jaar in mei in 't tof steedje in Hooglede.