Nu Online
Momenteel zijn er 692 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Probleem met vervoer.

25-2-2010 20:53:38
fiogf49gjkf0d

Wij hebben ons vervoer geregeld bij Limo4fun of op internet ook via limoservice terug te vinden.
Wij hebben hen ontmoet op de trouwbeurs in Hasselt.
Wij hebben daar onmiddellijk ons vervoer geregeld en een voorschot betaald.
Ik moest hen de week erna terugbellen. Dit deed ik. Ik kreeg als antwoord, dat hij mij voor het einde van de week ten laatste zou terugbellen.
Heb toen vier weken niets van hun gehoord.
Heb hen terug gebeld en kreeg als antwoord dat ze me de dag erna zouden terugbellen.... weer niets gehoord. Bel terug en leg de situatie uit... ze zouden mij die avond terugbellen...
niets gehoord... en nog zo een keer.
Ben toen naar het adres van hun gereden. Daar kwam ik bij een winkel die op dat moment gesloten was. Buiten hing erop: Totale uitverkoop.... handelspand te koop.
Heeft iemand van jullie al ervaring met deze mensen? Iemand ook al problemen met deze mensen gehad?
Ik ben nu ten einde raad... en denk verdere stappen te ondernemen.

Groetjes

Deborah
15-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1054

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik25-2-2010 21:42:02

fiogf49gjkf0d
Ik zou het voor geen haar meer vertrouwen en hen rechtstreeks proberen te vragen wat er aan de hand is. Als je hen niet te pakken krijgt zou ik sowieso al een aangetekende brief sturen dat zij hun beloftes niet zijn nagekomen en dat je je voorschot terug wil of dat zij voor een passende oplossing moeten zoeken. zo heb je toch al iets achter de hand. Wel een domper op de feestvreugde...
Veel succes in elk geval

Reinhilda

Meld misbruik27-3-2010 21:33:28

Beste,

Mijn man en ik staan reeds een paar jaren met onze wagens (Zwitserse bussen) op de beurs. Het zijn stuk voor stuk betrouwbare handelaars. Maar je ziet er kan altijd wat mislopen. Heb je een betaalbewijs van je voorschot ? Neem eens contact op met de organisatie van de beurs ! Ik heb deze gegevens wel ergens als je wil. Laat mij maar even een mailtje. Ik wil je graag helpen, als ik kan !
reinhilda@deblauwvoet.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...