Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dDag Kathleen, Wij hebben de kaft in dikker papier afgeprint en de rest in gewone dikte wel tweezijdig. Gevouwen geperforeerd en met een raffialintje dicht gebonden. Wij hadden er toch op de valreep 90 gemaakt en hadden er 5 over. Oja. die van ons had ik de kaft in een andere kleur gemaakt. Groetjes Frida 6.2.2010
fiogf49gjkf0dHey Kathleen, Je kan bij sommige printers kiezen bij het dubbelzijdig afdrukken om een brochure te maken. Ik weet dat dat bij de meeste HP-printers bijvoorbeeld wel zo is. Dan wordt alles zo afgedrukt dat je een mooi boekje hebt en alles zo staat hoe je het wil :) Een andere mogelijkheid is publisher, daarin is het denk ik iets makkelijker, maar dat programma ken ik zelf niet zo goed. Je kan ook altijd naar een copycenter gaan met je viering op USB-stick of afgeprint op A4, en dan kunnen zij er een boekje van maken! Succes! groetjes, Karolien
fiogf49gjkf0dPublisher werkt voor mij ook goed. Ik zou dat eens uitproberen groetjes Ine 31/07/2010
Hey, Wij hebben het met onze HP printer geprint. De tekst staat dus gewoon in word getypt (niet in katern), in een groter lettertype (ik dacht 18 of 20) en dan hebben wij volgende instellingen bij het afdrukken gekozen:- Afdrukken; Eigenschappen; Afwerking: Dubbelzijdig afdrukken, brochure-indeling is links binden, 2 pagina's per vel. Alle andere zaken zijn niet aangevinkt of moet je 'uit' zetten. Groetjes,Dorien
't Lijkt hier idd vooral om 'n printerinstelling te gaan, bij Canon kan je dan door middel van preview zien hoe 't er komt uit te zien. Welliswaar moet je zelf het puzzelwerk doen welke achterkant bij welke voorkant hoort, die volgorde is niet zo logisch.