Terug naar overzicht
Hoi,Ik weet niet of Vero Moda ook een lijn heeft met suitekledij maar wat ik wel weet is dat er suitekledij bestaat van Vera Mont (da lijkt er wel een beetje op)... Misschien bedoelde je schoonmama dat? Groetjes!
Vero Moda (of beter Bestsellers) heeft ook een chiquere lijn die Gosha noemt. Misschien is dat iets? Is niet echt suitekledij, maar wel chiquer dan het dagdagelijkse! Vroeger hadden ze dat in hun winkel op de Meir, nu weet ik het niet? groetjes Neel
fiogf49gjkf0dJa ik denk ook eerder dat het Vera mont is dat ze zal bedoelt hebben. Deze is inderdaad iets goedkoper dan andere merken, maar scheelt ook niet zoveel. groetjes
fiogf49gjkf0dDag Claudia, Indien jouw schoonmama Vera Mont bedoelde, dit kan je bij Moderna in Schepdaal vinden. Absoluut een aanrader! Wij zijn er vandaag ook naartoe geweest en de bediening was fantastisch, ook had je er veel keuze. Toeval of niet, mijn schoonmoeder heeft haar suitekleed er ook besteld en het is van het merk Vera Mont. Veel succes nog in jullie zoektocht, groetjes, Caroline