TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
26-2-2010 12:02:39
fiogf49gjkf0d Super dat je eerste pas zo goed meeviel!
Het begint inderdaad af te korten, kan ik me voorstellen!
Tof, zo al die dingen die in hun plooi vallen!
groetjes,
Karolien
|
|
katlijn
10-4-2010
|
26-2-2010 12:34:37
fiogf49gjkf0d Hé Lien!
ik heb straks mijn eerste pas, ben wel benieuwd en toch beetje zenuwachtig! Want het is intussen 6maand geleden dat ik het kleedje heb gekozen! Dus hopelijk vind ik het ook nog even waauw zoals jij
Ik moet mijn schoenen ook nog even inlopen hoor, want ze doen toch ook nog wat pijn na een avond strijken!
Veel succes nog! ik ze dat je trouwt op mijn verjaardag, dus dat kan niet anders dan goed gaan HAHA
|
|
Gwen
14-5-2010
|
26-2-2010 14:18:08
fiogf49gjkf0d Hallo,
Leuk om te horen, mijn eerste pas is 13 april, dus nog even geduld!
Soms wil ik bellen en vroeger gaan maar het komt pas 15 maart binnen en heb mijn proef voor make up en kapsel dan ook vastliggen.
Hopelijk vind ik het dan ook nog even mooi.
Grt.
|
|
Tina
1-5-2010
|
26-2-2010 16:37:49
Hey,
Mijn eerste pas is voorzien voor 17 maart ! Binnen 3 weken dus. Kijk er heel erg naar uit, want heb 10 maanden op het kleed moeten wachten ...
Proefkapsel en shmink is pas voor 10 april.
Het kort nu echt wel hé !
TINA
|
|
Benedikte
28-8-2010
|
26-2-2010 17:59:14
fiogf49gjkf0d Fijn dat het zo goed meevalt!! Was het een probleem dat je 8kg bent afgevallen? Groetjes,
|
|
Kim
29-5-2010
|
27-2-2010 17:09:14
fiogf49gjkf0d Ik ben ook voor mijn eerste pas geweest. Het kleed op zich vind ik nog altijd kei mooi, maar het viel allemaal toch wat tegen. Het kleed was veel te groot en dat zorgde ervoor dat het bovenaan helemaal niet mooi aanpaste en dat het blijkbaar ook niet simpel wordt om het helemaal goed te krijgen. Ik ben eingelijk op hetzelfde gewicht gebleven, maar heb maar maatje 34 en blijkbaar hebben ze dat niet in een trouwkleed.
Maar de naaister heeft alles goed ingenomen en me gerust gesteld dat het volgende keer al veel beter zal passen. Nu heb ik gewoon een extra pas nodig.
Ook mijn lingerie eronder was niet goed, maar heb er al andere gevonden die hopelijk volgende keer wel goed zal blijken te zijn.
Eerst was ik wel wa teleurgesteld, maar nu mag ik binnen een maand nog eens extra gaan passen en zelfs dan is er nog tijd genoeg mocht het nog niet helemaal goed aanpassen. Dus eigenlijk ben ik wel content.
Groetjes
|
|
Lien
7-5-2010
|
28-2-2010 10:39:42
@Benedikte: nee, het was geen probleem die 8kg. Ik had wel gezegd toen ik het kocht dat ik nog aan het afvallen was, en toen had de naaister al gezegd, afvallen mag, maar bijkomen niet want daar kan ik niet veel meer aan doen dan ;) @Kim, oei, da's wel vervelend, maar met de volgende pas zal het zeker wel in orde zijn dan he! Ik moet ook nog op zoek naar een ander halterbandje voor mijn BH, want die er nu aan waren zijn ietske te breed @Tina, amai 10 maanden da's lang. Ik heb 5 maanden moeten wachten en vond dat al lang ;) Ja, het is nu echt ni lang meer tot de grote dag he. @Katlijn hehe, zo gaan we strijken nog leuk vinden want dan kunnen we onze schoentjes al aandoen :D ;)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|