Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHey, Ik vond dit zelf ook een moeilijke beslissing... Wij hebben er uiteindelijk voor gekozen om mijn collega's allemaal uit te nodigen op de receptie, ik hang dan gewoon een uitnodiging op in de verpleegpost, en een aantal waar ik goed mee overeen kom nodig ik ook uit op het dansfeest, met de vraag om daarover te zwijgen tegen de andere collega's. Ik nodig een paar vrienden uit die ik nu al een hele tijd niet meer zo vaak zie, maar met wie ik wel een hele periode van mijn leven heb gedeeld. Eén ervan is kwaad op mij omdat ik het een hele periode druk heb gehad met mijn stage en daardoor bijna geen tijd meer had voor hen, en die nodig ik dan ook niet uit. Hen nodig ik ook uit op het dansfeest, omdat de meeste jonge mensen dan komen, en ze zich op de receptie waarschijnlijk toch maar ongemakkelijk zouden voelen! groetjes, Karolien
Hey, Ik denk dat ik inderdaad gewoon iedereen van mijn werk uitnodig. Zijn er in totaal 10 met baas en bazin erbij. Alvast bedankt voor je reactie. Groetjes,