Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dvoorgerecht: aspergeroomsoep hoofdgerecht: kalkoenfilet met peperroomsaus en kroketjes desert: hoeveijs met vers fruit
fiogf49gjkf0dHoi! Ons menu is als volgt: - tonijn op 3 wijzen (oa met carpaccio) - trio van soepen, wortelsoep, emulsie van erwten en consommé - filet van pata negra met seizoensgroentjes en aardappelen - dessertbuffet met biscuittaart Voor
fiogf49gjkf0dhallo wij hebben ons menutje al gekozen. zeevruchtencoctail tomaten roomsoep kroketjes met groenten(boontjes met spek rond,bloemkool,een mix van alles)en varkenshaasje na negen uur komen de avondgasten dan is het openingsdans en bruidstaart met dessertbuffet (alle soorten pudding zelfs met fruit,chocomousse,rijstpap,bavarois,.....) en later op de avond ajuinsoep met stokbrood wij werken met een kok want we houden ons feest in een parochiezaal waar we lekker uit ons dak kunnen gaan met decoratie :-) succes tania 19/06/2010
fiogf49gjkf0dnog even aanvullen, de computer deed niet wat ie moest: voor vegetariërs en zwangere vrouwen wordt een aangepast menu voorzien! groetjes, Karolien
fiogf49gjkf0dHallo, Onze menu is ook al gekozen. aperitief: glaasje gazpacho met espuma van komkommer (vegi) slaatje breydelham met schuim van tomatenmosterd warm geitenkaasje met honing en lavendel (vegi) gebraden kippenvleugeltjes voorgerecht: trio van zalmbereiding hoofdgerecht: varkensmedaillon met gebakken seizoens groenten enzo... vegi: gegrilde botervis enzo,... dessert: vanille ijs met fruit.
fiogf49gjkf0dAperitiefhapjes ( 5 soorten) Andalusische paprikaroomsoepVoorgerecht: Zalm met tagliatelli en preisausHoofdgerecht: Varkenshaasje met sezoensgebonden groenten en kroketten en champignonroomsausDessert: Bavarois met crème Anglais met koffie
fiogf49gjkf0deerst is er een welkomstdrank. kippenpasteitjetomatenroomsoep met balletjesgebraad en rosbief met kroketjes saus en groentenhuwelijkstaartnachtbuffet groetjes Angela
fiogf49gjkf0dHey, bij ons: - carpaccio van meloen met bepaalde soort ham (ben naam vergeten) - op z'n vel gebakken zeebaars - kalfsmedaillon met seizoensgroentjes en gratin van zoete aardappel - sorbet (limoen denk ik) met rode vruchtencoulis mmmmm :-)
fiogf49gjkf0dHey, - aperitief - tomatenroomsoep - warm & koud buffet - dessertenbuffet + bruidstaart Grt
fiogf49gjkf0dOok hier gaan we voor buffet van voorgerecht tot dessert, met 'n menu zijn er altijd mensen die iets niet lusten en/of die een dieet hebben. Wij wouden dit koste wat het kost voorkomen, ik wil niet betaald hebben voor iemand die meerdere dingen niet lust.
fiogf49gjkf0dWij hadden een voorgerechtenbuffet dan soep aan tafel (currysoep met kippenreepjes en rijst, echt een aanrader!!) , een hoofdgerechtenbuffet en nadien een dessertenbuffet.
fiogf49gjkf0dhmm ik krijg al honger van al die lekkere menu's!! Kristien & Karolien, jullie menu ziet er echt heeeeerlijk uit, I tonijn en pata negra filet ! Wij hebben de chef carte blanche gegeven, maandag gaan we zijn voorstellen proeven - ik ben benieuwd! Een dikke week voor het feest gaat ie dan nog eens kijken of er interessante dingen in de aanbieding zijn. Dan kunnen we eventueel nog van gerecht wisselen. Groetjes (en smakelijk!!)
fiogf49gjkf0dHallo. Wij hebben ook gekozen voor buffet van voorgerecht tot dessert. Ik ben zelf een moeilijke eter en bij buffet kan iedereen nemen wat hij wil. Groetjes Keshia.
Wij gaan voor een hele grote uitgebreide BBQ, volledig ons ding. Groetjes (nog 74 dagen)
fiogf49gjkf0dhet voorgerecht was een bord met 3 mini gerechtje: een garnaalcocktail, een mozzarella bolletje met zongedroogde tomaat en meloen met ham soep: koninginnensoep met tomatenblokjes hoofdgerecht: parelhoen filet met muskaatdruifjes saus nagerecht: dessertenbuffet: ijstaart, biscuit, chocomouse, tiramisu, bavarois, soezentoren nachthapje: frietjes met mayo groetjes, Carolina