Nu Online
Momenteel zijn er 405 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagplanning

26-2-2010 11:37:09
fiogf49gjkf0d
Hallo bruidjes,

Wat vinden jullie van deze dagplanning?

7u30: Kapper
9u: make-up
10u: foto`s op locatie
13u30: kerkelijke huwelijk (burgelijk huwelijk vind de dag ervoor plaats)
15u30: Eten met naaste familie(voor en hoofdgerecht)
18u: receptie
19u: binnekomen avondgasten
20u: avondfeest (dinner, voor hoofd en nagerecht)
23u30: openingsdans

Groetjes

Sabrina
17-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 994

Carmen
23-10-2010
 Meld misbruik26-2-2010 11:48:18

fiogf49gjkf0d
hoi

ik heb ongeveer dezelfde planning. We zorgen enkel dat we terug zijn tegen 12u bij mijn ouders thuis want daar komt de familie van de bruidegom aan en we eten daar belegde broodjes. Na de mis om 13.30u nemen we nog foto's met de suite en om 16.30 begint de eerste receptie, om 19.30u het avondfeest.

groetjes

Carmen
23-10-2010
 Meld misbruik26-2-2010 11:48:20

fiogf49gjkf0d
hoi

ik heb ongeveer dezelfde planning. We zorgen enkel dat we terug zijn tegen 12u bij mijn ouders thuis want daar komt de familie van de bruidegom aan en we eten daar belegde broodjes. Na de mis om 13.30u nemen we nog foto's met de suite en om 16.30 begint de eerste receptie, om 19.30u het avondfeest.

groetjes

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik26-2-2010 11:51:14

fiogf49gjkf0d
Persoonlijk zou ik zo'n dag niet helemaal zien zitten. Hij begint al zeer vroeg en zal maar zeer laat eindigen.

Ook zou ik liever mijn foto's op locatie doen na het kerkelijk huwelijk, ik zou mij anders zorgen maken over de staat van mijn kleed denk ik, en als 't dan regent en/of waait, dan kan je kapsel al wat warriger zijn of er kunnen vegen op je kleed zijn, nee, 't zou niets voor mij zijn.

Ik zou persoonlijk liever met de familie bij de verzameling bij je thuis een lichte lunch eten, kleine belegde broodjes ofzo, voor je naar de kerk gaat, en dan voor de familie een stuk taart voorzien terwijl jullie dan de foto's laten nemen.

Als je 's avonds al een volledige receptie en dan nog een driegangendiner voor de boeg hebt, zou ik 's middags toch niet al 2 gangen gaan eten.

Nuja, dat is natuurlijk maar mijn persoonlijke mening he, er zullen er waarschijnlijk meer zijn die een planning hebben die gelijkaardig is aan die van jullie :)

Joke
19-6-2010
 Meld misbruik26-2-2010 11:55:09

fiogf49gjkf0d
Onze planning is een beetje gelijkaardig.
We gaan ook in de voormiddag foto's maken maar dan zijn we wel om 12u (of kwartiertje later) terug voor een broodjeslunch met de suite (die ondertussen verzameld zal zijn bij mijn ouders thuis.
Onze mis is om 14.00u. Receptie zal vermoedelijk rond 17.30u starten. In tussentijd doen we dan de familiefoto's in de tuin van de feestzaal.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-2-2010 17:56:56

fiogf49gjkf0d
Ik zou de foto's en het eten met de naaste familie omdraaien. Jullie eten pas om half 4!!! Dat is wel héél laat, vind ik...

bride
5-6-2010
 Meld misbruik26-2-2010 18:54:40

hallo,
bij ons ziet het er ook zo ongeveer uit. alleen trouwen wij pas om twee uur en krijgt de suite ervoor broodjes. de receptie begint dan om vier uur en de receptie van het avondfeest om zeven uur

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...