Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dAnn wij trouwen om half 12 voor de kerk en hebben een wijn-tentje besteld voor na de viering, we gaan hierbij ook sandwiches voorzien voor familie en vrienden. Zodat iedereen wel iets gegeten heeft voordat we ze aan hun lot overlaten De suite gaat hierna met ons mee voor suite-foto's, zodat zij erna de kleine kindjes naar hun babysit kunnen brengen en dat ze zeker optijd terug zijn voor het avondfeest. De familie die niet mee gaat voor foto's houdt zichzelf wel bezig, ze gaan even over huis, doen een terrasje ofzo. Sommigen hebben een hotel geboekt waar ze zich even kunnen opfrissen. Dit is meestal zo hoor, dat de familie zich wat moet bezighouden tussen kerk en feest! Groetjes
fiogf49gjkf0dHallo Katlijn, Bedankt voor je reactie en lijkt me echt wel leuk zo'n wijntentje. Ik voelde mij al schuldig dat ik mensen zo een beetje aan hun lot moest overlaten maar idd misschien zijn ze wel blij om even een break te nemen. groetjes, Ann
fiogf49gjkf0dHallo Ann, ik vroeg me ook net hetzelfde af! Die mensen wonen vaak op meer dan een half uur rijden, en ik vind het zo'n zonde om ze dan aan hun lot over te laten :-) Maar dat wijntentje vind ik wel een heel goed idee! Groetjes!
Hoi Ann, Onze dagindeling ziet er exact hetzelfde uit als die van jullie, weliswaar met een uurtje vertraging :-) Als wij foto's gaan maken na de kerkelijke trouw, gaat de familie die eventueel naar de mis is gekomen, tot bij mama thuis en daar zorgen we dat er belegde broodjes voorzien zijn. Wij hadden in het begin ook moeite met de gedachte dat de mensen zich 3 à 4 uurtjes moesten bezighouden tussenin. Maar eigenlijk heb ik dat zelf ook al bij ieder huwelijk waarop wij uitgenodigd waren moeten doen, dus ik denk niet dat de mensen er zwaar aan tillen. Groetjes, Sara
fiogf49gjkf0dHey Ann, Ik zie net dat we op dezelfde dag trouwen! Leuk! Hoever sta jij met de voorbereidingen? Al veel stress? Grtjs Kelly
fiogf49gjkf0dHoi Kelly, Leuk dat jullie dezelfde dag trouwen van waar zijn jullie? Wij trouwen in scherpenheuvel maar wonen in edegem. De voorbereidingen beginnen zo wel een beetje mijn voeten uit te hangen nu hoor ;-). We moeten nog een laatste afspraak maken met de pastoor om ons misboekje na te kijken en dan te drukken en dan natuurlijk nog een keertje met de DJ, fotograaf en ceremoniemeester afspreken maar voor de rest denk ik (buiten een paar kleine dingen (cadeautjes getuigen enzo)) is bijna alles geregeld denk ik hoop ik ;-). Voor de trouw zelf heb ik eigenlijk nu nog geen stress tis meer om nog met iedereen af te spreken en vooral de schoonmoeder die soms roet in het eten komt gooien (maar blijkbaar is dat bij veel mensen het geval ;-)). Hebben jullie nog veel dingen te doen? Groetjes,