Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHallo Wij hebben ons gastenboek besteld bij Carta Rosa.be, een webwinkel, is dezelfde stijl als onze uitnodigingen en de dankkaartjes...maar je kan er ook gewoon eentje kiezen vermoed ik. Groetjes
fiogf49gjkf0dHallo, Ik heb deze gekocht bij de fotograaf, betaal je wel iets meer maar ik vind hem prachtig en tenslotte das toch iets dat je bij houd voor altijd.... Grt.
fiogf49gjkf0dBeste Annelies, Ken je www.hetfeestviltje.be? Een heel origineel alternatief voor een gastenboek, waarin jullie gasten veel meer en vooral veel leukere reacties in zullen pennen. Groetjes, Joost
fiogf49gjkf0dDe onze was van Me to You en kwam van bij Fun.
fiogf49gjkf0dWij gaan zelf een schrift maken met een leuke kaft waar dan eventueel later een foto vooraan kan gestoken worden
fiogf49gjkf0dHey Je moet anders eens gaan kijken naar www.styleyourwedding.be. staan ook leuke ideeen op. groetjes Sofie
Het onze is een witlederen album met zo van die dunne beschermvellen tussen de pagina's. Maar we gebruiken het niet als schrijfboek. We hebben dubbelgevouwen vierkante kaartjes van ong. 6 x 6 cm met vooraan de tekst "Mijn wensen aan het bruidspaar"... Die kaartjes kunnen met een lintje opgehangen worden in een "wensboom" in de zaal en worden nadien, als we onze foto's hebben, her en der in ons foto album geplakt, beetje zoals een scrapbook, met diverse papiersoorten en allerlei souvenirtjes (stukje tulle vd sleep, iets uit het bloemstukje, uitnodiging, menukaartje, enz...).