Nu Online
Momenteel zijn er 304 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek

26-2-2010 13:58:48
fiogf49gjkf0d
Hallo bruidjes,

Waar kopen jullie je gastenboek?
Wij zijn al gaan kijken bij: AVA, Bruidsparadijs, Club...
maar vinden dat er overal maar weinig keuze is. Als ze dan al iets hebben zijn het
lelijke donkere boeken.
Iemand tips voor waar we een mooi boek kunnen kopen?

Groetjes,

Annelies
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 508

katy

Meld misbruik26-2-2010 14:05:11

fiogf49gjkf0d
Hallo

Wij hebben ons gastenboek besteld bij Carta Rosa.be, een webwinkel, is dezelfde stijl als onze uitnodigingen en de dankkaartjes...maar je kan er ook gewoon eentje kiezen vermoed ik.

Groetjes

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik26-2-2010 14:10:55

fiogf49gjkf0d
Hallo,

Ik heb deze gekocht bij de fotograaf, betaal je wel iets meer maar ik vind hem prachtig en tenslotte das toch iets dat je bij houd voor altijd....

Grt.

Joost

Meld misbruik26-2-2010 16:31:18

fiogf49gjkf0d
Beste Annelies,

Ken je www.hetfeestviltje.be?
Een heel origineel alternatief voor een gastenboek, waarin jullie gasten veel meer en vooral veel leukere reacties in zullen pennen.

Groetjes,
Joost

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-2-2010 17:52:24

fiogf49gjkf0d
De onze was van Me to You en kwam van bij Fun.

Hilde
23-7-2010
 Meld misbruik26-2-2010 20:07:09

fiogf49gjkf0d
Wij gaan zelf een schrift maken met een leuke kaft waar dan eventueel later een foto vooraan kan gestoken worden

Sofie
16-7-2010
 Meld misbruik26-2-2010 21:29:10

fiogf49gjkf0d
Hey

Je moet anders eens gaan kijken naar www.styleyourwedding.be. staan ook leuke ideeen op.

groetjes Sofie

Kristina
26-6-2010
 Meld misbruik26-2-2010 22:49:03

Het onze is een witlederen album met zo van die dunne beschermvellen tussen de pagina's. Maar we gebruiken het niet als schrijfboek. We hebben dubbelgevouwen vierkante kaartjes van ong. 6 x 6 cm met vooraan de tekst "Mijn wensen aan het bruidspaar"...
Die kaartjes kunnen met een lintje opgehangen worden in een "wensboom" in de zaal en worden nadien, als we onze foto's hebben, her en der in ons foto album geplakt, beetje zoals een scrapbook, met diverse papiersoorten en allerlei souvenirtjes (stukje tulle vd sleep, iets uit het bloemstukje, uitnodiging, menukaartje, enz...).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...