TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
liesbeth
1-4-2006
|
5-12-2005 22:26:01
Hallo, ik laat mijn ook maken en ben ook gaan passen in Hasselt. Je mag geen foto's trekken, maar ze staan wel bijna allemaal in de brochure. Groetjes
|
|
nele
20-5-2006
|
6-12-2005 10:08:36
hey lieve,
ik ben gaan passen in brugge, supervriendelijk maar je mag er geen foto's nemen, je mag wel foto"s nemen in bruidshuis ellen, in oostburg net over de grens.
nele
20 mei 2006
|
|
An
13-8-2005
|
6-12-2005 11:01:18
Hoi Lieve, Ik ben vorig jaar gaan passen bij Linx in Hasselt en ik mocht wel foto's trekken. Je moet het gewoon vragen. En neem je nicht sowieso mee, dan ze de kleren die je mooi vindt, goed bekijken. Groetjes en veel succes! An (13/08/05)
|
|
Sophie
24-9-2005
|
6-12-2005 20:31:36
Hoi Lieve
Ik ben getrouwd in een Linea Raffaelli kleedje. Ik heb het gekocht in Brugge. Ik mocht van al mijn kleedjes foto's nemen zonder dat het zeker was dat ik er eentje ging kopen.
In Bruidshuis Ellen mocht ik geen foto's nemen.
Groetjes Sophie
|
|
Saar
25-8-2006
|
7-12-2005 16:40:42
Grappig, bij mij was het net omgekeerd. Bij Linea raffaelli in Brugge mocht ik geen foto's nemen en bij Bruidshuis Ellen wel. Trouwens, als iedereen hier linea raffaelli in Brugge zo goed vindt, dan zijn jullie nog niet naar Bruidshuis Ellen geweest, want daar is het véél beter... De pas'hokjes' zijn 6 keer zo groot (echt waar!!), ze helpen je de hele tijd aankleden en uitkleden, diegenen die meekomen krijgen iets om te drinken enzovoort. In geen enkel opzicht te vergelijken met de winkel van Linea in Brugge. Btw, ik heb dit weekend mijn trouwjurk gekocht... Het is er één van Rembo (staat nergens op de site), heel speciaal (bvb ipv een sleep achteraan een soort split enzo meer...)maar heel mooi (uiteraard!). En prijselijk!! veel succes nog allemaal! Groetjes, Saar (25/08/2006)
|
|
Debra
11-8-2006
|
8-12-2005 10:45:17
Hoi Lieve,
Ik heb mijn jurkje in Linea Raffaëlli gekocht in Brugge! Ik weet niet of je er foto's mag nemen als je niet beslist om het te kopen want heb dat eigenlijk nhiet gevraagd! Bij de meeste mag je dat niet doen hé! Ik mocht wel zoveel foto's nemen als ik wou toen ik hem gekocht heb! Wat Saar zegt over De winkle in Brugge is volgens mij onterecht want ik ben er wel heel goed gesoigneerd! Zelfs diegene die mee was kreeg een slokje drinken! Ik zal je eens iets vertellen over de service van de raffa winkel in brugge! Ik ben eens samen met mijn tante gaan passen in oktober. Mijn tante is meegeweest omdat mijn mama 10jaar geleden is overleden! Toen ik na een maand beslist had dat ik voor mijn raffa-jurkje ging maakte ik een afspraak op 6 december om mijn maten te laten opnemen! Op donderdag 24 november ging ik met mijn papa shoppen in brugge! Hij vroeg me of die winkle waar mijn trouwjurk van kwam ver van het centrum lag! Hij wou mijn jurk eens zien! We zijn eens langs geweest. Maar doordat ik zo kwam binnen vallen, zonder afspraak enzo... vroeg ik hen of ik de jurk eens op kapstok mocht tonen! Ze vonden dat ik dat niet kon maken en dat ik hem onmiddellijk moest aandoen! Ze maakten me klaar en riepen dan mijn papa. Het was zo emotioneel, wat ben ik blij dat ze deze kans aan papa en ik hebben gegeven! Ik had het met niemand anders zo intens willen beleven als met papa! Met dit verhaal wil ik gewoon maar aantonen dat ze daar heel oprecht en zeeeer vriendelijk zijn! ik krijg zelfs het gevoel dat het na het einde van de rit vriendinnen zullen worden! Geloof me je zult er je op je wenken bediend worden en je zult je zo op je gemak voelen!
Grtz Debra (11/08/06)
P.S voor Saar: dit is geen aanval op jou hoor zeker niet!!! Maar wou eens zeggen hoe ik mijn pasbeurt daar heb ervaren!
|
|
Saar
25-8-2006
|
8-12-2005 11:40:59
Dag debra,
helemaal geen probleem hoor! Ik ben blij dat je daar zo'n goede ervaring had. Ik vind alleen, in vergelijking met Bruidshuis Ellen, dat de winkel van Linea in Brugge er niet kan aan tippen... Ik had misschien ook geen chance met de verkoopster, want het was zo'n truttemie die niets zei, geen mening had en me gewoon de kleedjes aangaf en dat was het. Bovendien moet je toch wel toegeven dat de pashokjes zéér klein zijn en ze niet helpen met aankleden, en dat vond ik niet echt aangenaam. Ik heb dan wel een verkoopster bezig gezien en gehoord die me véél beter leek, maar ja, daar heb ik niets aan gehad. Ik vind dat ze hun personeel beter moeten uitkiezen (allé sommige toch) en hun ruimte moeten uitbreiden en helpen aan- en uitkleden. Maar ja, les goûts et les couleurs on ne discute pas...
Eén tip aan de non-believers: test het gewoon eens uit, ga eens langs bij beiden...! Veel succes!
Groetjes, Saar
|
|
nele
20-5-2006
|
8-12-2005 12:27:19
hey lieve,
ik heb beide winkels gedaan. Het is waar wat saar vertelt, in bruidshuis ellen zijn de pashokjes veel groter en ze helpen je met aankleden. Bij raffaelli zijn ze kleiner en daar kreeg ik de keuze of ze me hielpen of niet. Ik koos voor niet, ik vind het zelf niet zo fijn om telkens aangekleed te worden. in raffa hielpen ze wel met lintjes, ritsen,... en als het niet goed lukte dan hielpen ze ook. Ik zou niet kunnen zeggen welke van de twee beter is, want ik ben op beide plaatsen heel goed onthaald, op een andere manier maar even hartelijk dus.... Uiteindelijk kocht ik toch mijn kleedje in raffa maar gewoon omdat ze dat in bruidshuis ellen niet hadden.
nele 20 mei 2006
|
|
Lieve
1-9-2006
|
9-12-2005 8:08:11
Bedankt meisjes, ik kan haast niet wachten om te gaan passen. Nog twee weekjes geduld...
Groetjes, Lieve
|
|
Debra
11-8-2006
|
9-12-2005 10:09:20
Hoi Saar,
Kben blij dat er No hard feelings zijn! Inderdaad ik ben in nog andere bruidswinkles geweest en daar waren de pashokjes groter. Bij raffa heb ik ondertussen al 3 verschillende verkoopsters had en idd de met de ene klikt het al wat beter dan met de andere en de ene is oprechter dan de andere. De eerste keer had ik een iets oudere dame en die zij heel duidelijk haar mening en ik vind dat je dat als verkoopster zeker moet doen! De 2de keer had ik een verkoopster die je het neusje van de zalm mag noemen! De gerante Jo. ook iemand die heel eerlijk voor haar mening uitkomt! En de laatste keer had ik terug een oudere dame en die was ook een enorm grote hulp. Ze gaf me zelfs tips wat er van lingerie en kapsel bij paste! Ik heb ook ondervonden in een andere winkel dat de 'jonge' meisjes vaak 'geen' mening hebben! Alles wat ik aandeed was goed, dat kan niet. De ouwe getrouwe (als ik het zo mag noemen) hebben ook al wat meer ervaring! Ikzelf vind het nu niet erg dat ze je niet helpen aankleden want ik ben nogal preuts! Maar als ik nu al die positieve commentaren hoor van bruidshuis Ellen dan vind ik het wel een beetje jammer dat ik daar niet ben langs geweest!
Grtz Debra (11/08/06) http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|