Nu Online
Momenteel zijn er 579 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tips gevraagd!

26-2-2010 21:41:41
fiogf49gjkf0d
Ik werk als kinderverzorgster en zou graag een briefje uithangen in mijn groep met de vermelding dat ik trouw en dat ze welkom zijn met hun kindje naar de mis...

Maar wat zet je daar in? Hoe omschrijf je het zodat ze vrijblijvend kunnen komen?

Mandy
10/04/2010

Mandy
10-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 351

annabel
12-6-2010
 Meld misbruik27-2-2010 8:17:00

fiogf49gjkf0d
ik ben zelfstandig kapster en heb vier uitnodigingen gemaakt voor op kaptafels.
daarin staat...;

wij trouwen

op 12 juni 2010 om 11u in...
en dit willen wij met jullie vieren

nadien bieden wij jullie aan de kerk een drankje aan waarvoor jullie allen welkom zijn

...is toch zoiets in die aard.de uitnodigingen zijn in de maak dus weet niet echt meer maar was toch zoiets.

staat ook niks van cadeautip bij of zo.wel wie de ouders zijn en een klein reimpje

grts

T
1-5-2010
 Meld misbruik27-2-2010 10:15:33

fiogf49gjkf0d
Ik ben ook zelfstandige en werk met kinderen. Wij hebben voor al mijn patiënten een apart kaartje laten maken met onze namen op, datum en dat ze van harte zijn uitgenodigd in de eucharistieviering in die kerk om dat uur.
De mensen reageerden hier erg positief op!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik27-2-2010 13:02:07

fiogf49gjkf0d
Ik ben onderwijzeres en gaf aan mijn kindjes volgend briefje bij:

De juf gaat trouwen!!!

Op vrijdag 31 juli 2009 zal juf Véronique Govaert haar ja-woord geven aan Robby De Geest.

We trouwen in de Sint-Jozefkerk om 15u00.

Het zou fijn zijn als ook jij aanwezig bent!

Tot dan?

Er stond ook nog een Me to You prentje op.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...