Terug naar overzicht
Wij nemen witten ballonnen mee met een foto en een boodschap in. We gaan ze dan omhoog laten na de trouw.
fiogf49gjkf0dWij nemen ook voor elk overleden familielid een witte ballon mee,en hangen er een kaartje aan met een boodschap naar hun toe!! Want op sommige mometnen mis je hun toch nog meer dan anders he!!
fiogf49gjkf0dWij vermeldden hen in de voorbeden (zonder namen te noemen).
fiogf49gjkf0dwij hadden deze in de voorbeden vermeld maar ook zonder namen, voornamelijk ook omdat juist mijn man zijn peter juist gestorven was en zijn meter stervende, we wouden het niet oprakelen want anders zou het een huilpartij geweest zijn
fiogf49gjkf0dWij gaan een stoel leeg laten staan tijdens de viering met dan de vermelding dat dat is voor de overledenen (zonder namen te noemen!)
ik heb een klein tekstje op de achterkant van het misboekje gezet.
Mijn papa is overleden in 2008, dus dat ligt overgevoelig, ik heb witte ballons voorzien, en bij de bedanking van de ouders, bedank ik ook hem voor alles, niet te emo gaan want dan ist helemaal huilpartijtje inderdaad, dat is niet de bedoeling! Het kan zijn datk nog verander van idee, maar het is mijn vader die heel veel voor me gedaan heeft. Na de viering laten we witte ballons op aan de kerk (aantal ballons = aantal overledenen dat je wil herdenken)