TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Joke
31-7-2010
|
28-2-2010 9:35:36
Dag Caroline,
ik denk dat de winkel niet mag eisen dat je alles betaald. Je hebt een voorschot betaald en dan zul je wel kwijt zijn (tenzij iemand van de suite het geld kan gebruiken om daar een kleed te kopen) , maar ze kunnen niet het volledige bedrag vragen denk ik.
Annuleer die jurk en ga voor je droomkleed!
Succes!
Joke
|
|
evy
1-3-2009
|
28-2-2010 9:40:18
Inderdaad, je voorschot zal je kwijt zijn, maar het volledige bedrag kunnen ze niet vragen, tenzij je een contract met die winkel getekend hebt...
Ga voor je droomjurk meid!
|
|
frida
6-2-2010
|
28-2-2010 9:52:25
Dag, Ook ik denk dat je voorschot kwijt zal zijn maar het volledige bedrag kunnen ze ( denk ik ) niet eisen. Tenzij je natuurlijk iets ondertekend hebt..
Frida
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
28-2-2010 9:57:40
Ze proberen maar eh, ze hopen dat je door dat dreigement toch bij hun zal blijven, nu verdienen ze "maar" 400 euro, terwijl ze anders 200% procent winst maken op je kleed. (2/3de van de prijs is meestal de winstmarge voor hun).
|
|
Kathleen
22-5-2010
|
28-2-2010 10:28:32
gaan voor je droomjurk zou ik zeggen!
|
|
Carmen
20-10-2010
|
28-2-2010 11:44:16
Ik zou ook voor je droomjurk gaan. Voorschot zal je wss wel kwijt zijn, maar het is jouw dag en jij moet je goed voelen in jouw jurk e.
|
|
Caroline
21-8-2010
|
28-2-2010 20:06:19
Aan allen die gereageerd hebben, hartelijk bedankt voor jullie raad. Ik ga zaterdag mijn droomkleed bestellen!!!! Groetjes, Caroline
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
28-2-2010 21:12:28
Wij hebben ook 400 euro al betaald, maar de winkel ziet dat eerder als afbetalingsplan dan als voorschot denk ik... Ik vrees dat de meeste winkels gaan zeggen 'het is wel al besteld, dus je moet de volle pot betalen'... zijn retouches gratis? Als deze inbegrepen zijn in de prijs van je kleed kan je zeggen dat deze niet gebeurd zijn, dus dat je maar een deel wil betalen... Als je die extra moet betalen of ze zijn gratis, denk ik dat je niet veel meer kan dan gewoon die jurk betalen en overwegen of het voor jou de moeite is en mogelijk is om het andere kleed ook te kopen... Als je het eerste kleed koopt zonder retouches, kan je het misschien wel sneller doorverkopen? groetjes Kristien
|
|
Heidi
10-7-2010
|
1-3-2010 13:17:12
Hallo,
Kun je je droomjurk niet bestellen in de winkel waar je eerst een keuze had gemaakt?
Mss ben je dan je voorschot ook niet kwijt.
Groetjes
Heidi
|
|
Véronique
31-7-2009
|
1-3-2010 18:41:42
Goed idee van Heidi!
|
|
Saskia
18-4-2009
|
2-3-2010 9:08:23
Naar het schijnt mag een verkoper enkel het volledige bedrag eisen als hij kan bewijzen dat hij die kosten zelf al gemaakt heeft, m.a.w. als hij zelf de jurk al besteld en betaald heeft. Als de bestelling nog niet lang geleden gebeurd is, lijkt me dat onwaarschijnlijk.
|
|
sophie
14-8-2010
|
2-3-2010 11:56:36
staan er geen algemene verkoopsvoorwaarden op de achterkant van je bestelbon? bij mij is dit wel het geval.
|
|
Marissa
24-7-2010
|
25-3-2010 11:44:38
Hey Caroline,
Ik weet hoe je je voelt. Ik heb deze week nét hetzelfde meegemaakt.
Had mijn kleed besteld en toen ik het maandag aan had bij de eerste pas zag ik dat het niet 'mijn' kleed was. Ik wil het echt niet !
de winkel dreigt er ook mee dat ik de volle pot moet betalen en werken langs alle kanten tegen. er is voor hen geen enkel compromis mogelijk.
Onze héle suite moet nog gekleed worden, zelfs dit kan niet helpen. Ze dekken zich in langs alle kanten. ze staan er als gieren onmiddellijk met hun bestelbon.
Ik vraag mij inderdaad ook af of dit allemaal zomaar kan. Tussen de kleine lettertjes staat zelfs dat de koper zélf verantwoordelijk is als er fouten tijdens de retouche gebeuren. Hoe dégoutant is dat niet !!??
Ik wil gerust de winkel wel vernoemen: le chapeau in Antwerpen. En iedereen mag het van mij weten dat ik nog NOOIT zo klantonvriendelijk ben behandeld!
Zowel bij de verkoop als de so called 'na-service' wat dat ook mag betekenen blijkbaar.
Ik ben er absoluut niet over te spreken.
Deze verkoopsters hebben het geluk te mogen werken in een schitterende branche.
Ik begrijp maar al te goed dat het een business is zoals elke andere en spijtig genoeg zijn de cijfers hier belangrijker dan het menselijke aspect.
Ik vraag mij dan ook af waar de passie is van hun job....
Hoe dan ook ga ik mijn dag hierdoor niet laten verbrodden en ga ik straks 'mijn droomkleed' bestellen !!!
liefs !
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|