Nu Online
Momenteel zijn er 554 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zelfgemaakt uitnodiging wat vinden jullie ervan ?

28-2-2010 8:12:04
een vraagje zouden jullie even kunnen zeggen wat jullie van mijn uitnodiging vinden ik vond het namelijk heel moeilijk zou graag weten wat jullie ervan vinden .

Trots kondigen wij aan
Dat papa en mama trouwen gaan !
De familienaam was ons al gegeven
Nu krijgt mama hem ook voor de rest van haar leven !
Ymke , Daan , Warre & Tuur

Davy & Bianca

En wel op 21 mei 2010 om 13.30 uur in de kerk van het zwaneven (oud-turnhout )

Bij deze willen we ook van deze bijzondere gebeurtenis gebruik maken om ons tuurtje te dopen .

Om 19 uur verwachten we jullie in feestzaal lecirq te hoogstraten om aan tafel te vieren,
en nadien op de dansvloer te zwieren .
Kan je komen of niet geef ons dan een seintje voor 30 april 2010 , dat stoort ons zeker niet !

Gsm : 0498/41 19 20

Jullie aanwezigheid , gelukwensen en lach
zijn de mooiste geschenken op deze dag .
mochten jullie ons toch willen verassen
dan hopen we dat dit in een envelopje zal passen !

willen jullie deze uitnodiging mee naar het feest nemen ?

Davy & Bianca
graag jullie mening ,

bianca
21/05/2010

bianca
21-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 672

frida
6-2-2010
 Meld misbruik28-2-2010 9:32:43

Voor mij 10 op 10

frida

evy
1-3-2009
 Meld misbruik28-2-2010 9:32:58

Verrassen met dubbele r ;-)

Voor de rest ziet het er ok uit, al zou ik nu niet onmiddellijk mijn gegevens hier op het net zetten...

"Kan je komen of niet geef ons dan een seintje voor 30 april 2010 , dat stoort ons zeker niet !"

Wij hadden dan: Graag voor .....even bellen, zodat we onze gasten kunnen tellen. Klinkt misschien iets beter?

Waarom moeten ze de uitnodiging meebrengen naar het feest? Denk dat velen dat gaan vergeten hoor! Athans, dat is typisch iets voor mij :-)

Groetjes Evy

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik28-2-2010 9:52:39

Enkel wat spellings- en grammaticale fouten, zoals het klassieke verassen ipv verrassen (tenzij jij echt wil dat ze jullie tot as verbranden, welk wel in 'n grote A4-enveloppe past), maar ook vaak geen hoofdletter te bespeuren waar 't wel zou moeten, andersom dan weer hoofdletters waar het niet hoort. Ook komma's vergeten tussen twee persoonsvormen, welk 't lezen al moeilijker maakt.

Geen fout, maar mamma en pappa draagt de voorkeur volgens nieuwste spelling, zelf schrijf ik het ook nog liever met een enkele "m" en "p", maar vindt het "dommer" overkomen op officiële dingen. Maar goed, het mag, dat is dus zelf zoals je het wil.

Kim
27-8-2011
 Meld misbruik28-2-2010 11:03:32

Ik vind het zeker goed: op enkele spellingsfouten na inderdaad. En zoals Evy zegt vind ik Graag voor...even bellen ook vlotter klinken. Maar voor de rest zeker goed gedaan hoor!!!

bianca
21-5-2010
 Meld misbruik28-2-2010 13:22:09

hey kathleen,

jij bent blijkbaar langer naar school geweest dan ikke !
dit was ook maar snel hierop gezet .
wij laten de uitnodigingen drukken op witte servetten die worden dan op het trouwfeest gebruikt om mee te zwaaien .
ik weet niet meer precies welk liedje dat het was .

bianca
21/05/2010

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik28-2-2010 14:17:25

Dat zal 'Les lacs du Connemarra' zijn! ;-)

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik28-2-2010 14:41:03

@Bianca, waarom zo snerend? Je vroeg feedback, ik gaf ze, en 't is ook niet goed?
Moeten wij dat ruiken ofzo dat je nog niet naar spelling hebt gekeken?

evy
1-3-2009
 Meld misbruik28-2-2010 16:18:07

Aha, vandaar dat ze die moeten meebrengen... Wel origineel

bianca
21-5-2010
 Meld misbruik1-3-2010 9:36:41

hey kathleen,

sorry als het zo over kwam dat is zeker niet de bedoeling .
ben al blij dat jullie het na wilde kijken !
ben eens benieuwd heb ze net bij de drukker binnen gedaan ze gaan een proefdruk maken.

groetjes bianca

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik1-3-2010 16:42:56

Woeps... sorry dan Bianca , dan was mijn reactie ook niet netjes. Maja, met geschreven tekst komen de dingen al eens anders over dan bedoeld hé.

bianca
21-5-2010
 Meld misbruik2-3-2010 6:59:49

ja dat ken ik , soms durf je al geen berichtjes of emails sturen omdat je niet weet hoe het over komt .
zeg nog een vraagje : ik wou gisteren mijn etiketten maken voor de enveloppen nu heb ik die allemaal in mijn adressenbestand staan als fam. die en die .
maar zo kan ik die natuurlijk niet verzenden want wie weet brengen ze ook de kinderen mee,
en dat is niet de bedoeling!
hoe gaan jullie dat oplossen?

groetjes bianca

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info