TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tina
1-5-2010
|
28-2-2010 14:30:14
Peggy,
Ik kan je zeker helpen ! Wij hebben namelijk de puzzels met de bliqjes als uitnodiging gebruikt.
Heel goede service van locomix. Prijs is wel niet direct goedkoop.
Maar de reacties die wij hebben gehad waren overweldigend. Niemand van al onze uitgenodigen (160 man) had dit al gezien :)
Ze meeste doen er wel ongeveer een 15min over om het te maken, maar niemand zal het ooit vergeten.
Ik heb hier voorbeeltjezs nog liggen. Dus als je van niet te ver bent kan je ze altijd zien !
Is zeker een aanrader, en zou het zo direct overdoen.
Wij hadden 2 versies, en ze hadden oorspronkelijk de verkeerde aantallen geleverd. Hebben direct recht gezet zonder kosten !
Laat maar iets weten !
TINA
|
|
Peggy
13-8-2010
|
28-2-2010 18:16:02
Tina,
bedankt voor uw reactie heb ondertussen een demo pakket aangevraagd om het eens te zien. We zouden eventueel ook de puzzel nemen maar heb zo wat schrik dat oudere mensen dat niet goed gaan verstaan. Waren er tussen uw uitgenodigden ook ouderen??
toch bedankt om voor te stellen om uw voorbeeldjes te zien. Ben al blij dat er toch iemand is die het al gedaan heeft!!!
grtjes
|
|
Tina
1-5-2010
|
1-3-2010 8:53:49
Peggy,
Tuurlijk waren er bij ons oudere mensen bij.
Mijn vriend is zelf 15 jaar ouder (hij 43, ik 28) dus bij hem zijn er zeker wat meer oudere mensen in de familie.
En wij hadden identiek dezelfde schrik !
Maar weet je wat : die oudere mensen zijn er nog het beste in ! Omdat zij als kind vrij veel gepuzzeld hebben slagen zij er vrij rap in een logica op te bouwen. Terwijl de jonge mensen juist beginnen knoeien en vloeken. + oudere mensen hebben veel meer geduld !!!!! Die nemen hun tijd en gaan er rustig bij zitten.
Maar gaan nood : bij ons heeft iedereen hem kunnen maken !
Ik kan het je alleen maar aanraden. Je zal fantastische en onvergetelijke reacties krijgen.
Laat je iets weten ?
TINA
|
|
Peggy
13-8-2010
|
1-3-2010 17:46:23
Tina,
wat hebben jullie dan genomen van menu kaart ook iets in de genre of eerder iets neutraal???
grtjes
|
|
Tina
1-5-2010
|
2-3-2010 9:06:00
Peggy,
Wel, ik ben nu aan dat stadium ...
Menu is vorige week beslist en ga nu de menukaartjes beginnen maken.
Deze ga ik zelf doen. Ik ben nogal handig aangelegd met tekenprogramma's en doe het daarom zelf. Ga wel zelfde stijl aanhouden (wij hadden de puzzel met de fototjes onderaan en de rode roos). Moet ik je anders ons ontwerp is doorsturen ?
Ga dus dit opzet naar menukaartjes omzetten.
Mocht je dit niet zelf kunnen, zou ik ze in 1 keer mee bestellen. Vond die kubusjes dat je zo kon veranderen om dan de verschillende zijden te lezen hiervoor wel orgineel.
Maar ja, het kost allemaal geld hé. De bliqjes zijn trouwens wel heel leuk. Je kan ze ook gewoon op de post doen, ze komen zonder schade aan (2 postzegels opplakken !).
Je kan ook neutraal gaan. Ik hou nogal van een stijl door te strekken (heel onze trouw is in rood en wit), maar das persoonlijk.
Succes
TINA
|
|
Peggy
13-8-2010
|
2-3-2010 17:37:58
Tina,
Je mag altijd uw ontwerp eens doorsturen. Wat bedoel je met die kubusjes? Waar kan je die zien? Mijn mail adres is peggy.bonnaerens2@telenet.be.
groetjes
|
|
daniella
27-8-2010
|
5-3-2010 13:16:40
tina,
klinkt heel tof jou uitnodigingen
kan je misschien een voorbeeld doorsturen
daniella.schildermans@telenet.be
hebben ze ook een site waar je alles terug kan vinden?
groetjes
alvast bedankt
|
|
Anika
25-6-2010
|
11-3-2010 14:36:46
Hey, wij zijn ook aan het kijken voor deze uitnodigingen.
We dachten eerst gewoon aan het bliqje met een gewone papieren uitnodiging, maar nu willen we toch eens kijken of we er een puzzel zouden in doen.
Hebben jullie veel veranderd aan het ontwerp?
Wij zijn eerder voor de cartoon - vissen, omdat we niet veel foto's hebben waar we alle 2 op staan. En aangezien de tijd dringt, hebben we geen tijd om eerst nog eens langs de fotograaf langs te gaan voor een aparte fotoshoot.
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|