TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sabine
2-7-2010
|
28-2-2010 11:50:17
Hey,
Gewoon doen waar jij zin in hebt, het is tenslotte jouw grote dag en niet die van de ouders.
Je kan al eens gaan kijken naar kleedjes maar ik zou toch nog geen aanschaffen vermits je nog meer dan een jaar hebt,volgend jaar is er weer een nieuwe collectie.En met een beetje geluk kan je misschien begin volgend jaar een kleedje van collectie 2010 kopen voor een prijsje.
Groetjes
|
|
frida
6-2-2010
|
28-2-2010 11:52:00
Dag,
Ook wij waren al wat jaren aan het samenwonenmet kinderen.
Trouwen in het wit dat ging voor mij iets te ver maar voor de rest was er alles.
Wij zijn ook getrouwd voor de kerk waarom zou dat niet gepast zijn?
Omdat uw schoonmoeder dat zegt?
Ik vind dat jullie samen dat moet beslissen.
Wat betreft mijn jurk, ik ben eerst gaan kijken maar zag direct dat de stijl van Linea Raffaelli helemaal mijn stijl was. het tweede wat ik gepast had heb ik ook gekocht.
Het leukste was dat iedereen versteld stond dat ik op onze trouw een echt trouwkleed aan had.
Dus ga er voor zou ik zeggen.
Frida
|
|
Evie
31-7-2010
|
28-2-2010 12:09:53
Wij wonen al 10 jaar samen, hebben een zoontje en ik trouw in het wit ook voor de kerk.
Ik vind dit belangrijk en het is welke betekenis je hierzelf aangeeft. Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt!
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
28-2-2010 12:54:06
Zucht.... mensen trouwen voor kerk, en willen er helemaal zelf hun ding van maken, maar de waarden waarvoor diezelfde Kerk staat, die willen ze niet. Ze foeteren als pastoor liever geen popmuziek heeft, etc... Nu gaan jullie ook al zeggen da elk individu dat zelf mag gaan beslissen?
Tuurlijk kan je nog voor kerk trouwen, maar wat is de drijfveer? Als je jezelf dan nog steeds niet hypocriet vind, dan zou'k er voor gaan. En neen, dat is geen feit of waardeoordeel over jou persoonlijk, ik meen dus gewoon wat er letterlijk staat, ga dus niet uit context trekken. Ik zeg dus dat velen zich best eerst die vraag stellen, wat hun motivatie is. Misschien daarom dat je schoonmoeder er haar vraagtekens bij heeft, of ze kent jouw motivatie niet.
Wat kleed betreft: ik heb mezelf door alle boekjes en websites geworsteld, daardoor wist ik al vrij snel dat het een Ladybird zou worden, veruit de mooiste collectie die er is. Vervolgens gekeken naar nr. 2 en 3. Dan winkels gezocht die deze merken van kleedjes verkopen en afspraken gemaakt. Na de eerste mocht ik al de andere afspraken cancellen, mijn kleedje was een feit. Als je niet te veel winkels wil moeten afstruinen, is dit misschien goede werkwijze. Verkoopster vond wel handig dat ik al "collage" bij had van wat ik mooi vond, de stijl zeg maar. Daardoor kon ze perfect de meest mooie kleedjes bij mij passend zo aan de stok hangen voor 't passen.
|
|
Jolien
5-3-2011
|
28-2-2010 13:22:54
Hoi !
Zelf trouw ik op 5 maart 2011, nog ongeveer een jaar dus. Ik ben vorige week al naar een bruidswinkel geweest om kleedjes te passen. Echter, de mevrouw van de winkel raadde mij aan om te wachten op de nieuwe collectie (oktober 2010), aangezien het nog zo lang is. Beter nog even wachten dus tot dan ! Ik zou zeker nu nog niet gaan, aangezien het nog anderhalf jaar is ... Het is soms moeilijk om aan die verleiding te weerstaan hé
Groetjes !
|
|
nathalie
2-7-2010
|
28-2-2010 13:39:18
Hallo,
Het is niet omdat je al tijd samenwoont en kindjes hebt dat je niet voor de kerk zou mogen trouwen met lang wit kleed..
Wij zijn al 6 jaar samen,waarvan 5 jaar samenwonend,en hebben samen 3 kindjes.
Ik trouw ook met een bruidsjurk wel geen wit,maar dat is omdat ik daar zelf niet mee sta.Wij trouwen wel enkel voor het stadhuis,maar das voor een andere reden.
Hoe jullie je trouwdag willen is volledig jullie zin,doen waar jullie je goed bij voelen,niet wat een ander wil.
Waarom zou dit niet passen om te trowuen met allees erop en eraan,als jullie dat willen,en daarvoor willen gaan,gewoon DOEN!!!
Voor je bruidjurk zou ik nog even wachten want er komen nog andere collecties aan.
Ik heb eerst een rondgekeken wat ik graag wou en dan naar paar site's gekeken en afspraak gemaakt.Bij mijn eerste bezoek heb ik DE jurk gevonden.
Veel plezier met de voorbereidingen en vooral Doen waar JULLIE je goed bij voelen!!!!
Groetjes
|
|
ilse
18-9-2010
|
28-2-2010 14:04:54
hallo,
doe gewoon jullie zin, wij wonen al 10 jaar samen hebben twee kindjes en wij trouwen ook voor de kerk. Wij hebben daar geen commentaar op gekregen, heeft ook niemand zaken mee vind ik. Mijn trouwkleed is geen wit wit maar wel een echt trouwkleed, tuurlijk kan dat nog. Je moet gewoon ook zien waar je mee staat en je goed in voelt. Ik had ook nog een blauw kleed van linea en het was heel mooi maar voelde me geen bruid en ben voor men eerste keus gegaan. Heb in de eerste winkel meteen besteld.
Om je jurk te gaan kiezen zou ik nog even wachten, in oktober van dit jaar komt de nieuwe collectie uit en dan heb je nog tijd genoeg. Ik heb mijn kleed in december besteld en trouwen nu in september. Mag in juni voor de eerste pas....nog zolang. Als je niet kan wachten kun je natuurlijk al eens ergens gaan passen. Het is ook handig als je op voorhand al een idee hebt van wat je mooi vind, boekjes en internet kijken, maar je moet het toch zien als je het aanhebt. Veel succes!!!!!
|
|
Kim
27-8-2011
|
28-2-2010 15:15:57
Hey iedereen,
bedankt van de vele tips. Ik weet inderdaad nog niet zeker of ik een wit kleed zal dragen, ik weet niet of het me zou staan hé. En ik zou inderdaad beter nog wat wachten vind het kleed van mijn dromen niet inde nieuwe collectie kan ik misschien in de vorige collectie nog gaan hé.En voor de kerk is mijn drijfveer, het sprookje, get geloof ook wel. Alhoewel mijn toekomstige ook zegt, we gaan nooit naar de mis, het is dus misschien wat hypocriet. En bij mijn schoonma gaat het vooral om het feit dat we al kids hebben. En dat zou ik nu juist zo mooi vinden, onze kids, het grootste bewijs van onze liefde voor elkaar die samen met mama naar het altaar lopen, ik zie het zo al voor me. Och we zullen wel zien, ik heb nog tijd.
Alvast bedankt allemaal!!!
|
|
Vanessa
4-6-2010
|
28-2-2010 16:38:01
Hoi Kim,
Wij trouwen in juni. Ook wij hebben één zoontje en dat maakt het nog des te bijzonder vind ik persoonlijk. Je moet doen wat jouw hart ingeeft. Bespreek alles goed met z'n tweetjes en betrek de kindjes er ook héél goed bij want dat vinden ze het leukst. Wat betreft jouw schoonmoeder: laat haar maar doen ... je zal zien dat zij die dag het moeilijkst heeft! Fijne voorbereidingen. Groetjes,
|
|
Vanessa
4-6-2010
|
28-2-2010 16:41:04
Oeps Kim, nog vergeten. Kijk eens op de site van Creations of Leijten. Daar heb ik een kleedje van. Je kan de tops met verschillende rokken combineren en krijg je een ander effect. Het is zo dat ik een champagne topje heb en een taupe rok. Ik vind het persoonlijk leuker als je zo'n effect hebt doordat je al zoveel jaren samenwoont brengt het nog een kleurtje op die dag. Dikke x
|
|
Peggy
13-8-2010
|
28-2-2010 18:55:03
Kim,
Uw schoonmama niet teveel baas laten spelen zou ik zeggen en ivm met uw kleed als je het 6 maand voor uw trouw kiest heb je nog tijd genoeg. Ik heb eerst op internet gekeken en linea raffaelli was volledig mijn ding omdat ik een klassiek wit kleed niet wou en bij de linea collectie zit er gekleurd bij en kan je de top en rok gemakkelijk combineren. Ik ging binnen en heb er 2 gepast en had direct mijn zin op een uur was het geklonken. als ik het zo hoorde van verkoopster dat er sommige vrouwen 5u nodig hebben om te kiezen. Nog een goeie tip neem missch best uw schoonmama niet mee en neem ook niet teveel volk mee om een kleed te passen want iedereen heeft een andere keuze.
grtjes
|
|
heidi
|
1-3-2010 8:53:10
doen wat je zelf wil, wij woonden al 8jaar samen en hadden 2zoontjes (nu derde op komst), wij zijn voor de kerk getrouwd met alles erop en eraan, ivoorkleurig kleed, sluier, tiara en alles. Het is toch niet omdat je al kindjes hebt dat je niet mag trouwen hoe je het zelf wil... wij hebben gewoon in de kerk een tekstje laten voorlezen met de namen van onze kinderen in zodat het ook hun dag werd.
|
|
Kim
27-8-2011
|
3-3-2010 21:06:10
hey,
nogmaals bedankt iedereen. Ik heb al wijze lessen getrokken uit jullie tips. Een zaal zijn we al uitgekomen en waarschijnlijk word het een ingetogen ceremonie in de kapel, recht tegenover ons huis, is nog makkelijk en dat kan ook met alles op en aan hé ;-)
mercikes, groeten.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|