Terug naar overzicht
Ik ben totaal nie bijgelovig dus ik vind da ook nen dag zoals nen andere maar veel mensen hechten er blijkbaar wel belang aan Wel mooi meegenomen dat alles dan idd nog vrij is en dat je korting krijgt!Groetjes
He, Bij ons was het de bedoeling om 13.2.2010 te trouwen omdat mijn man op 14.2. zelf jarig is vond dat speciaal om 12 uur zijn verjaardag te vieren. Maar dat zag mijn man helemaal zelf zo niet. Hij wilde niet trouwen op een 13den. Dus zijn we maar 1 week vroeger getrouwd op 6.2.2010. Achteraf was dat de beste dag want was droog en af en toe kwam de zon kijken . Op de 13den was het hier heel hard aan het regenen dus mijn man gelukkig. Voor mij maakte de datum geen verschil... Vrijdag de 13den is een speciale dag. Groetjes frida
Ik ben daar veel te bijgelovig voor! Wij trouwen dus 6daagjes vroeger op zaterdag 7 augustus. Vind het wel raar dat je korting voor je trouwringen krijgt omdat je op zo'n dag trouwt...
Dan wilde ik ook wel korting: wij trouwden op de Vlaamse feestdag!! Ik zou er allesinds niets mee inzitten!
hey, bij onze juwelier krijg je voor elke speciale dag nog eens extra korting zoals valentijn of nieuwjaar of nu voor dit jaar 10/10/2010. das wel een leuke geste dat hij doet
Hey Peggy, Wij trouwen ook op vrijdag 13 augustus :) We vonden het wel iets hebben en krijgen er ook wel toffe reacties op. En net zoals bij jullie was de datum ook nog wel altijd vrij. Nog veel succes met de voorbereidingen :) Groetjes, Gwinny 13/08/2010
Mijn broer is ook op vrijdag den 13de getrouwd. Die is toch nog steeds gelukkig getrouwd. Waarom niet, voor veel mensen is dit net een geluksdag hé. groetjes, Carolina
we hadden wat schrik dat iedereen er mee zou lachen en we zijn ook wat bijgelovig. We hebben beslist om de 14de te trouwen. Niemand van de familie moest dan een extra dag verlof nemen.
Hier trouwen we ook de 13de ,vind ik persoonlijk een geluksdag ..en ja alle zalen die we gaan bekijken zijn waren nag vrij !heb wel geen korting gekregen ikke
Mijn ouders zijn 30 jaar geleden ook getrouwd op vrijdag de 13e en zijn nog steeds gelukkig samen dus niet pannikeren