Nu Online
Momenteel zijn er 575 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagstukken :-)

28-2-2010 19:43:21
beste bruiden

wij zijn blijkbaar vrij laat (toch als ik het forum een beetje volg)
we trouwen in september (regio vlaams-brabant) en voorlopig zitten we aan gemeentehuis/kerk/feestzaal: geboekt...
voor de volgende elementen zou ik toch een 'second opinion' waarderen:

1/ fotograaf: pieter van impe?
2/ praatpaal
3/ dj
4/ vuurwerk

iemand al ervaring of misschien aanraders?
ajb geen handelaars, heb echt nood aan bruidjes die uit ervaring spreken.

alvast bedankt!

Gina
18-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 686

Caroline
21-8-2010
 Meld misbruik28-2-2010 20:23:25

Hey Gina,

1/ Pieter van Impe ken ik niet, maar ben eventjes naar zijn website gaan kijken en ziet er zeer goed uit. Veel spontane foto's, wat ik altijd het mooiste vind. Wij hebben Jef Celen, hij neemt geen klassieke, geposeerde foto's dus qua genre komen ze zeker overeen.
2/ De praatpaal vind ik persoonlijk ook een leuk idee, heb het op de For Lovers bruidsbeurs gezien. Betreffende de kostprijs heb ik van een vriendin horen zeggen dat dit rond de 230€ is, klopt dit? Ben er zelf ook nog over aan het nadenken om dit te doen.

3/ De keuze van dj hangt natuurlijk af van jullie persoonlijke stijl van muziek. Wij hebben DJ Lucky star (van Zemst), hebben hem al op verschillende feestjes bezig gezien en hij draait allerlei verschillende soorten muziek. Voor ieder wat wils.

4/ Vuurwerk vind ik eigenlijk overbodig. Wat ik een leuker idee is en veel gezelliger, is lampionnen laten opstijgen, zie bijvoorbeeld dreamflyer.nl

Alvast nog veel succes met de voorbereidingen.

Groetjes,
Caroline & Stijn
21/08/2010

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik28-2-2010 20:43:32

hoi,

Die fotograaf ken ik niet, maar je moet vooral kijken naar wat jullie stijl is en hoe lang het duurt voor je de foto's kan krijgen achteraf. Wij hebben Eve and me, het voordeel vinden wij is dat ze voor eenveel geld met 2 zijn en dus dubbel zoveel foto's (en kans op mooie moment)foto's) kunnen trekken. Daarstraks gaan kennismaken en het klikte ook meteen.

Ik vind het idee van een praatpaal heel leuk, hebben er zelf ook achter gekeken maar vonden dit nogal duur. Moeten jullie dus zelf zien of jullie dat eraan willen geven.
Als DJ hebben we Klimax music. Zij praten zelf niet veel, vinden wij dan weer belangrijk. Waar je zeker op moet letten is of de DJ vervanging voorziet als hij zelf ziek is op de dag van jullie trouw.

Vuurwerk is wel leuk,niet echt ons ding maar wel fijn!

Succes!

Kristina
26-6-2010
 Meld misbruik28-2-2010 21:34:10

Voor ons is Pieter Van Impe het absolute summum ! Ik kan er dus totaal inkomen dat je hem zou willen boeken en als je van zijn werk houdt, zou ik niet aarzelen.

Nu wat je DJ betreft, ken ik er geen in Vlaams-Brabant maar heb al héél veel goeds gehoord van Studio Happy Music (je vindt ze hier op het forum). Slagen er op elk feest steeds weer in om zelfs de hardnekkigste niet-dansers op de dansvloer te krijgen en te houden !

Een praatpaal, dat wilden wij ook, tot ik hier op het forum een bericht van een bruid las die NIKS overhad als souvenir van de gasten (er was zogezegd technisch iets fout gegaan, volgens de uitleg vd verantwoordelijken en vermits er geen klassiek gastenboek in de zaal voorzien was...) Uitkijken dus. Over "Dé Praatpaal" (die van www.het feestviltje.be) heb ik wèl al goede kritieken gelezen op dit forum.

Vuurwerk ? Waarom niet ? Als dat jullie ding is ? Maar ik hou altijd voor ogen dat het wel eens zou kunnen regenen (in België is die kans groter dan elders, he). Om dan in de regen te gaan staan voor vuurwerk ? Toch maar liever niet... Maar dat is slechts mijn mening, je moet natuurlijk doen wat jezelf wil.

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik28-2-2010 21:44:58

Pieter Van Impe is 'n leuke kerel. Wij hebben een tijd geleden een verlovingsshoot bij hem gedaan. Voor onze huwelijksfoto's gaan we wellicht wel iemand anders zoeken, vind de prijzen vrij duur ..

Iris
15-5-2016
 Meld misbruik28-2-2010 23:36:54

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik1-3-2010 13:51:44

@Iris: "Hij fotografeert voornamelijk voor de hogere intellectuele klasse omdat hij in het Leuvense zit en die mensen daar een hoge kwaliteit willen voor een redelijke prijs. Daarbij is hij zelf doctor in beeldverwerking (of zo iets) wat natuurlijk een band schept en dat vinden vele koppels toch ook wel belangrijk."

Dank je wel, je hebt m'n dag weer gemaakt met zo'n belachelijk comment!

Denk je nu echt dat Jef Celen niet fotografeert voor mensen met 'n IQ van 119? Zolang z'n klanten maar betalen...

Kind kind toch... Maar wij hebben de ondertoon begrepen, jij bent van de hogere intellectuele klasse, dat is genoteerd. Gefeliciteer en nog véél plezier daarmee. :)

Kiki
25-6-2010
 Meld misbruik2-3-2010 10:07:13

Heb net de foto's an Pieter Van Impe bekeken en ook nog eens die van Jef Celen..
En persoonlijk zou ik voor Van Impe kiezen (ook wschl omdat onze fotografe in dezelfde lijn ligt) Zijn foto's geven voor mij net dat tikkeltje meer, Celen maakt op zich ook wel mooie foto's, zijn compositie enzo is mooi in orde. Maar bij zijn foto's "kijk je mee" en bij Van Impe "voel je mee".

Mijn vriend en ik zijn veel bezig met design, vormgeving, fotografie en dergelijke en ik heb graag dat het gevoel, de sfeer, de "kleine dingen" van onze huwelijksdag worden vastgelegd, niet alleen de mooie jurk en de knappe bruidegom ;) Er moet meer achter zitten en wij hebben gelukkig ook een fotografe gevonden die daar in slaagt!

ann
18-6-2010
 Meld misbruik2-3-2010 20:16:30

Je bent absoluut niet te laat. Wij waren pas verloofd eind november 2009 en trouwen op 18juni 2010 enja ok ik heb wel het stresskieke uitgehangen maar nu valt alles wel op z'n plooi dus niet aantrekken van het forum. Ik had ook Pieter Van Impe gecontacteerd omdat ik zijn foto's heel mooi vond en een huwelijk van een vriendin gedaan had en die foto's waren super. Wij hebben echter Indra Laenens genomen van Mechelen omdat we zijn foto's net iets beter vonden maar natuurlijk dat is ieder zijn eigen smaak. Voor DJ hebben wij DJ Kurt (als je in google intikt kom je hem direct tegen) en hij draait altijd op de donna soirees. Praatpaal heb ik geen ervaring mee en vuurwerk is wel super denk ik maar heb ook geen idee van de prijs ervan. Veel plezier nog met voorbereiden en vooral niet stressen (kijk wie het zegt ;-)) komt allemaal wel in orde :-).

Hanne

Meld misbruik3-3-2010 9:18:43

Hanne

Meld misbruik3-3-2010 9:43:33

Iris
15-5-2016
 Meld misbruik5-3-2010 23:43:51

Joost

Meld misbruik10-3-2010 10:54:13

Beste Gina,

Vooreerst proficiat met jullie trouwplannen.
Nu toch nog geen huwelijksstress, zeker??? :-)

Mag ik aub en klein woordje verduidelijken ivm DE PRAATPAAL?
Er zijn ondertussen enkele 'copycats' op de markt die een graantje meepikken van de naambekendheid. Let dus aub op als je commentaren leest over 'een praatpaal', want het kan over een imitatie gaan...

Verder wil ik jullie laten weten dat er heel binnenkort een budgetvriendelijkere PRAATPAAL op de markt komt. Binnenkort meer informatie op www.depraatpaal.be.
Maar stuur me gerust een mailtje als ik jullie te nieuwsgierig gemaakt heb! :-)

Nog veel succes met de verdere voorbereidingen!

Groeten,
Joost

Gina
18-9-2010
 Meld misbruik13-3-2010 23:32:43

hi allen

bedankt voor de talrijke reacties...

fotograaf: bijna afgerond met Pieter Van Impe
discobar: afspraak bij Studio Happy Music
geen vuurwerk

maar: vandaag ook trouwjurk besteld:-)

we zullen er wel komen...uiteindelijk!

@Joost: kan je ons zeker iets laten weten over het nieuwe tarief? bedankt

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...