Terug naar overzicht
hallo allemaal, Onze ceremoniemeester wist ons te zeggen dat hij bij de wettelijke trouw zelf niet veel kan en mag doen. Hij zal ons begeleiden tot aan de deur van het stadhuis en dan is er een ceremoniemeester van daar zelf die de taak van hem overneemt. Hij zorgt er ondertussen wel voor dat het vervoer weer klaar staat zodat als we klaar zijn iedereen weer kan instappen en we weer kunnen wegrijden. Ik weet niet of dit bij elk wettelijk huwelijk zo is maar dit is wat ze ons hebben verteld Groetjes Prisca 15-05-10
Bij het wettelijk huwelijk heb je gratis de bode van het stadhuis die je opvangt en zegt wat je moet doen. Dus dan is een ceremoniemeester écht weggegooid geld.
Wij hebben geen ceremoniemeester gehad. Ook niet van de gemeente zoals hierboven werd gezegd. Den burgemeester heeft gezegd waardat we moesten gaan zitten en dat was't. Voor de rest valt daar niet veel te doen denk ik. Wij hebben trouwens nergens een ceremoniemeester gemist. Alles losjes. We hadden ook geen 'chique' suite. Dit bewust zodat er weer wat minder was waar iets mis mee kon gaan. groetjes, Carolina
Lieve aanstaande bruidjes, Aller eerst, van harte gefeliciteerd!!! Ik ben een student die momenteel werkt aan een onderzoek op het gebied van bruiloften en weddingplanners. Het zou mij enorm helpen als jullie de volgende enquete voor mij zouden willen invullen (kost maar 2 minuten van je tijd) Klik op de volgende link: www.thesistools.com/?id=123577 Alvast bedankt!! Groetjes, Niki
Lieve aanstaande bruidjes, Aller eerst, van harte gefeliciteerd!!! Ik ben een student die momenteel werkt aan een onderzoek op het gebied van bruiloften en weddingplanners. Het zou mij enorm helpen als jullie de volgende enquete voor mij zouden willen invullen (kost maar 2 minuten van je tijd) Klik op de volgende link: www.thesistools.com/?id=123577
Alvast bedankt!! Groetjes, Niki