Nu Online
Momenteel zijn er 461 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleding mijn mama

1-3-2010 13:30:53
Hallo, iemand tips waar ik met mijn mama kan gaan kijken voor grote maten suite-kledij.
Omgeving Limburg
Liefst niet te duur
Dank je voor de tips!!
Grtjs Karin

Karin
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1159

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik1-3-2010 15:28:14

Kan je specifieker zijn naar grote maten, dit hangt ook al van winkel tot winkel. Er zijn winkels waar een 44 een grote maat is :-{
mijn shoonmoeder heeft een 48/50 en die kon in al de winkels in haar maat bestellen, passen gaat niet altijd. Cermo heeft cermo+ voor 'een maatje meer'

Ine
21-8-2010
 Meld misbruik6-3-2010 15:33:56

In Diepenbeek is er ook een leuke winkel, Marie-Josette! Dat is kort aan de kerk.
Groetjes

amber
7-8-2010
 Meld misbruik15-3-2010 17:22:11

geachte;
ik heb nog een suite kleed in grote maat hangen als u geintereseerd ben kan u mij altijd contacteren

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...