Nu Online
Momenteel zijn er 616 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wedding planner

1-3-2010 14:05:48
Beste allen,

ik denk eraan om als weddingplanner aan de slag te gaan.
Nu vraag ik mij af of er echt wel behoefte aan is?

Graag jullie mening.. Zouden jullie graag een helpende hand hebben bij het organiseren van jullie droomhuwelijk?

Gr.

Jolien

Jolien

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 710

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik1-3-2010 14:42:13

Jolien,

Wel de beste referentie ben je zelf ...

Heb jij er behoefte aan gehad ?
Het merendeel van de bruidjes houdt zich daar zelf mee bezig, het is hun moment dat ze volledig zelf willen invullen en organiseren. Iemand die zich daar in moeit kunnen ze wel missen (zie de vele geergerde mails over schoonmoeders, zussen, vriendinnen, ...), laat staan dat je er iemand voor moet betalen !

Ik zit zelf al jaren in de eventsector en weet dat je op puur huwelijken in Belgie niet echt kunt overleven. Er zijn jaarlijks meer dan 200 mensen (95% vrouwen) die dit net zoals jij willen proberen. Enkele gelukkigen overleven, maar 80% moet stoppen omdat het niet rendeerd.

Als je al even in die sector zit zou ik zeggen, waag de stap. Het is super hard en je moet al waanzinnige ideeen hebben om eruit te kunnen springen + je moet een hoop geld hebben om dit op te zetten (toch als je wilt opvallen, want de markt is serieus verzadigd)
Als je dit gewoon op basis doet van "dit lijkt me wel leuk en dit ligt me precies wel", doe het gokje dan niet...

Maar ja, niemand kan je tegenhouden. Dit is puur advies dat je ook in de wind kan slagen.

Veel succes ermee in ieder geval !

TINA

In ieder geval veel succes :)

alina
28-8-2010
 Meld misbruik1-3-2010 15:13:14

Hey!

Hmm... Ik denk, eerlijk gezegd, ook dat de meesten hun trouw zelf willen plannen en organiseren.

Een trouw kost al zoveel en ik zou dan om die reden ook geen wedding planner aannemen.
Hoewel het wel handig kan zijn voor mensen, die extra centjes hebben en geen kopzorgen willen krijgen. :-)

Groetjes!

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik1-3-2010 15:57:37

In Amerika slaat dat wel aan, maar hier in Belgie? Ik heb er mijn twijfels over.
Ik denk niet dat je er hier van kan leven, enkel een centje aan bijverdienen, maar dan denk ik dat er andere bijberoepen zijn die meer opbrengen en minder arbeidsintensief zijn.

Maar das mijn mening, als je het toch doet, veel succes en ga ervoor!
Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik1-3-2010 18:23:33

Ik sluit me volledig aan bij de rest!
Wij namen zelfs geen ceremoniemeester, laat staan dat ik dan een 'wedding planner' zou nemen...

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik1-3-2010 20:36:25

Als 'n huismoeder 't doet als bijverdienste en misschien zelfs meer als tijdverdrijf, ach ja... waarom niet.
Als je er van moet kunnen leven, zou ik 't niet doen.

frida
6-2-2010
 Meld misbruik2-3-2010 8:14:35

Dag, Ik zou voor geld ter wereld het uit handen gegeven hebben.

Ik zelf heb er echt van genoten en zo leef je toch meer naar de Grote dag.

Maar ja dat is natuurlijk mijn mening.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...