Terug naar overzicht
Hehe grappige vraag. Wij hebben hem geboekt maar geen foto getrokken;-) Hij is eerder klein, grijs/wit haar, schat een jaar of 60. Voila:-)
en vooral supergrappig :) echt nen toffe mens
Inderdaad een rare vraag... Maak gewoon eens een afspraak! Wat zegt een foto nu? Het is toch vooral hoe die man met jullie omgaat wat belangrijk is! En dan kan je daarna nog steeds beslissen.
Lieve aanstaande bruidjes, Aller eerst, van harte gefeliciteerd!!! Ik ben een student die momenteel werkt aan een onderzoek op het gebied van bruiloften en weddingplanners. Het zou mij enorm helpen als jullie de volgende enquete voor mij zouden willen invullen (kost maar 2 minuten van je tijd) Klik op de volgende link: www.thesistools.com/?id=123577 Alvast bedankt!! Groetjes, Niki
Lieve aanstaande bruidjes, Aller eerst, van harte gefeliciteerd!!! Ik ben een student die momenteel werkt aan een onderzoek op het gebied van bruiloften en weddingplanners. Het zou mij enorm helpen als jullie de volgende enquete voor mij zouden willen invullen (kost maar 2 minuten van je tijd) Klik op de volgende link: www.thesistools.com/?id=123577
Alvast bedankt!! Groetjes, Niki