Terug naar overzicht
Proficiat Kathleen en Dimi!Echt fantastisch, zo'n dag om van te dromen! Zalig dat jullie er zo van kunnen genieten hebben zonder ook maar een spatje zenuwen. Laat die roze wolk nog maar een tijdje zweven: geniet ervan!!!Dikke kussen,Tinne26.08.2006
Een dikke proficiat!Enn mooi koppel!Veel geluk in de toekomst!Joyce
Hartelijke gefeliciteerd met jullie huwelijk en met elkaar!Je zag er prachtig uit!Geniet er maar verder van.Groeten,Tilly
Dag KathleenGefeliciteerd! Heb eens op jullie site gekeken en het zag er een prachtige dag uit. Jullie hebben echt aan alles gedacht!GroetjesVicky09.09.06
Super dat je die foto's geplaatst hebt, kan ik jullie toch nog zien!!Ik was namelijk zaterdag samen met mijn verloofde helemaal van Putte naar Hoboken gereden om naar je huwelijksmis te komen (om ideetjes op te doen), maar we hebben de kerk niet gevonden?! Eerst waren we in het centrum van Hoboken, maar die kerk zag er nogal vervallen uit, dus zijn we teruggereden naar het districtshuis en hebben we een aantal auto's gevolgd... maar toen ze elk een eigen weg kozen, is het foutgelopen... Echt jammer, maar tof dat ik nu toch die foto's gezien heb!!En, precies wel een swingende openingsdans he!!Nog van harte gefeliciteerd hoor!groetjesKatrien 30-09-2006
Hey Kathleen en Dimitri,om te beginnen: PROFICIAT!!!Ik had eerder dit jaar jullie site al bezocht en die vond ik echt al super! Een goeie maand geleden ben ik er nog eens opgeweest en toen heb ik nog gedacht: "hé, die trouwen bijna" en nu zag ik dit berichtje staan en ben ik natuurlijk een kijkje gaan nemen op jullie nieuwe site. Echt wauwww!!!!! Jullie zagen er beiden schitterend uit.Profiteer nog maar zalig van de witte broodsweken.Hele vele groetjesEvy26/08/2006
Hallo Kathleen,Een dikke proficiat voor jullie beiden ! Tof dat jullie al zo snel de foto's op de site hebben gezet !Geniet nog maar lang na van jullie dag !Groetjes,Gert