Nu Online
Momenteel zijn er 392 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij bruidskindje

1-3-2010 19:40:16
Hoi mede-bruidjes!

Binnen enkele weken ga ik op zoek naar kleding voor ons bruidskindje. Jongetje van 3 jaar. Ik dacht eerst op zoek te gaan tussen de kleren van de communie, maar deze zullen allemaal te groot zijn. Naar welke winkels gaan jullie zoal heen?

Alvast bedankt!

Groetjes
Ann
10/07/10

Ann
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 760

Peggy
13-8-2010
 Meld misbruik1-3-2010 20:07:07

hey,

mijn dochter is ook 3 en ze is ons bruidsmeisje en ik heb ook gaan kijken naar de kleren van de communie en heb mijn zin gezien bij c en a echt toffe kledij. die kleren van communie beginnen al van 104

Leen
26-6-2010
 Meld misbruik1-3-2010 20:27:19

Hej Ann,

neem eens een kijkje op www.humpiedump.nl
Je kan je bruidskindjes daar kleden vanaf 30 € maar hangt natuurlijk een beetje af van waar je naar zoekt.
Bestellen via het internet is totaal veilig en je bestelling komt ook mooi op tijd en verzord aan.
De andere bruidjes die ginds reeds bestelden waren unaniem over de bijzonder goede verhouding prijs/kwaliteit. Je kan natuurlijk ook zelf tot in Spijkenisse rijden maar hangt een beetje af van waar je woont natuurlijk.

Liesbeth
25-9-2010
 Meld misbruik1-3-2010 20:27:21

Bij C&A hebben ze idd mooie collectie, zeker voor jongetjes!

veerle
21-8-2010
 Meld misbruik1-3-2010 20:34:25

Dag Ann,
Ik heb dit weekend alles gevonden bij folieke.
Mijn bruidskindjes zijn in augustus 2,3 en 4 jaar.
Ik heb ze allemaal in dezelfde genre kunnen aankleden.
Ps ik heb per kindje +/- 75 eur uitgegeven en elke kind heeft 4 stuks (kleedje, legging, vestje en t-shirt.
Groetjes,Veerle

Sarah
4-9-2010
 Meld misbruik1-3-2010 20:57:22

Ik heb voor de kindjes ook bij c&a geweest, nu is het nog de moment met de lentecollectie. Zeer toffe, betaalbare kledij voor jongetjes!

T
1-5-2010
 Meld misbruik1-3-2010 21:58:49

Wij hebben onze kleedjes in de Zara gaan kopen, zowel de kleren voor onze 3 jongens (4-5 jaar) als ons bruidsmeisje (4 jaar) hebben we daar gevonden! Hier moet je ongevere €50 per kind rekenen (zonder schoenen).

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik2-3-2010 6:55:17

Wij hebben alles gevonden bij Trico Paul in Testelt, maar bij C en a hebben ze ook toffe dingen!

Joke
19-6-2010
 Meld misbruik2-3-2010 9:06:59

Wij hebben heel mooie dingen gezien bij Filou & Friends. Bij de communiekleren hangt heel veel wit vind ik en dat is de enige kleur die de kindjes beter niet dragen aangezien mijn kleed ivoorkleurig is (en dat zou er vuil wit uitzien naast gewoon wit). Bij F&F hadden ze hele kleurrijke dingetjes zowel voor ons bruidsjongetje van 3 jaar en het meisje van 9 jaar.

Nu zaterdag gaan we passen met de kindjes. Aangezien mijn ma op haar prospectie gezien heeft dat ze bij A-mode een hele mooie collectie hebben gaan we eerst eens naar daar (voor ons gemakkelijker bereikbaar).
Als we daar niets vinden rijden we door naar F&F

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik2-3-2010 9:26:41

Wij hebben dit weekend alles gevonden in de C&A. Hele toffe kleding voor een betaalbare prijs.
Heb een meisje en jongen gekleed en alles te samen (zonder schoenen) kwam op 88 euro.
Wel snel zijn, want de kleding geraakt snel de deur uit.

evy
1-3-2009
 Meld misbruik2-3-2010 10:24:50

Wij kochten het kostuumpje van onze zoon bij Humpiedump. Wij maakten een daguitstap naar spijkernisse en kleedden hem daar volledig. 5-delig kostuumpje mét lakschoentjes voor amper 80€! Fantastische kwaliteit. Ons zoontje zat op een boomstam met terpentijn. Ik kreeg het niet uit het broekje, enigste oplossing leek me een kookwas...gelukt, en niet gekrompen!! (oef)

elke
10-7-2010
 Meld misbruik4-3-2010 17:06:33

wij hebben alles gekocht (2 jongens en 2 meisjes) in een klein winkeltje in bornem: babbelute. De jongens gaan in een tenue van gaastra en de meisjes in belle rose. En ze zijn knap hoor!

Succes nog!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...