Terug naar overzicht
Beste Wendy, Het is mogelijk om een langzaam nummer over te laten gaan in een sneller nummer en dan weer naar een langzamer nummer. Als je danslessen neemt bij dansschool. The Nature of Dance doen we dit gratis voor je. Waar woon je? info@gaatutrouwen.com
of je download het gratis programmaatje audacity en je kan het zelf in elkaar stoppen.
Hey Wendy, Wij wilden ook zoiets in mekaar steken, maar wilden toch iets anders dan al die 'originele' openingsdansen vanop youtube, en dus ben ik ook bezig met die Audacity eerst wel effe moeten zoeken om ermee te leren werken als leek We beginnen met ne hele trage van Metallica, daarna hebben we vanalles van Conga van de Miami Sound Machine tot Madness, en het is de bedoeling te eindigen met het einde van Metallica... heb er nog wat werk aan... Die openingsdans houden we wel voor ons alleen, ouders etc komen met het 2e liedje bij op de dansvloer. groetjes, Karla 16/04/10
Probeer je dans zeker anders te maken dan de vele voorbeelden van you tube e.d. We zijn nu naar drie huwelijken gegaan, en bij elk van hun openingsdansen deden ze bijna identiek de voorbeeldclips na... Mensen verwachten nu al bijna dat er iets 'speciaals' gaat gebeuren bij de openingsdans . Veel succes ermee!
Ik sluit me volledig aan bij Hannelore, een jaar geleden wou ik ook een speciale openingsdans maar tegenwoordig doet iedereen da waardoor het totaal nie meer speciaal is.Groetjes
Tja dat probleem heb ik ook. Ik heb een aantal jaren stijldans les gehad, dus dansen is geen probleem. Maar ik wil dan ook een beetje uptempo iets doen wat niets met stijldansen heeft te maken. Anders vind ik het een beetje suffig. Het moet gewoon knallen. En vorig jaar zijn brienden getrouwd die dus ook z'on 'originele' openingsdans hebben gedaan en dat willen we niet nadoen. Dus we puzzelen nog even....