Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Amerikaanse bruidstaart

1-3-2010 21:30:35
Hey, wij doen wel een dessertenbuffet, maar ik droom toch ook van een Amerikaanse bruidstaart. Kan iemand mij misschien iemand aanraden in Oost-Vlaanderen? Heeft er iemand ervaring met Del Rey in Antwerpen. Die hebben ongelooflijk mooie taarten, maar het is wel 10 euro per persoon en voor de levering in Oost-Vlaanderen komt er nog eens 0,75 euro per km bij.
Bedankt en groetjes
Sophie

Sophie
21-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1561

Gina
18-9-2010
 Meld misbruik1-3-2010 21:55:48

Op dit forum heb ik wel al eens iets gelezen van http://www.petitgateau.be/
Zelf hebben we echter nog niets besteld.
Site ziet er evenwel veelbelovend uit.

melinda
10-7-2010
 Meld misbruik1-3-2010 22:10:23

wij hebben onze taart bij Petit Gateau besteld.
je kan eerst gaan proeven en dan alles beslissen.
Wij vonden het in elk geval al superlekker, heel vriendelijke mensen en de prijs valt ook veel beter mee dan die van del rey. (5.95 euro per persoon)

frida
6-2-2010
 Meld misbruik2-3-2010 8:09:00

Dag,
Mss raar maar wat is een Amerikaanse bruidstaart?
Heb daar nog nooit van gehoord!

Evi
17-4-2010
 Meld misbruik2-3-2010 8:21:24

Wij hebben bij Del Rey geproefd, en vonden de taart prachtig, maar de smaak was niet echt lekker. Daarna bij Petit Gateau geweest, de taart vond ik zelf iets minder mooi, maar ze was wel heel lekker. Hebben dus voor Petit Gateau gekozen.

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik2-3-2010 12:54:33

Ik droom der eigenlijk ook wel van, probleem is 'n beetje dat de zaal daar misschien 'n probleem van maakt als ik 't door externe laat maken en leveren, en weet niet of zij dat zo kunnen doen...
Ook werken we al met dessertenbuffet, maar wou sowieso iets om aan te snijden...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik2-3-2010 13:38:31

Kijk hier eens: http://www.bakkerijwim.be/huwelijk-jubileum.htm
Dit is in St-Niklaas. Héél lekker!!!

Anke
19-6-2010
 Meld misbruik9-3-2010 16:55:31

Ik heb de onze ook bij petit gateau besteld! Fijne dames, lekkere smaken en vooral, ze maken jouw droomtaart, kleurtjes, vorm,... je kan het zo gek niet bedenken of het kan! Ik kijk al uit om de onze te zien!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...