Terug naar overzicht
Hey Onze bruidsmeisjes hadden beide een me to you beertje vast met daaraan de ringen bevestigd. Als ze even iets anders moesten doen, hield de ceremoniemeester de beertjes wel even bij.
Heykes Mijn petekind gaat van mij de ringen brengen. Daar hem ook zo handig niet is, gaan wij onze ringen in een ballon stoppen. Het enige wat hem dan nog moet doen om het moment van het aangeven van de ringen is de ballon kapotprikken zodanig dat we aan onze ringen kunnen. Groetjes Petroeska
Dag Ester, Wij hadden een pluchen pinguïn gekocht en dan een kostuumstrikje (heel goedkoop in de C&A). Wij hebben de strik dan door de ringen gestoken en dan het strikje rond de nek van de pinguiïn vastgehaakt (het was een strik met een haakje, dus het kon heel makkelijk los) en op het moment dat we ze nodig hadden, hebben we de strik losgemaakt, de ringen erafgehaald en de strik terug rond de pinguïn gedaan.En onze bruidsjonker was nog blij met zijn nieuw vriendje ook... GroetjesInesreeds 515 dagen getrouwd
We hebben wel een kussentje maar van Me to you zelf. Dat maakt het niet zo klassiek.Je kan dat zo in de winkel vinden en is ook niet zo duur als de "echte trouwkussentjes" En is net geschikt voor kinderhandjes ook.
We zijn op een heel origineel idee gekomen, maar wil het eigenlijk nog niet vertellen . Juist wij en onze ouders weten hier voorlopig van en willen dit eigenlijk zo houden. Een tip die ik kan gevens: loopt er iets al een rode draad door jullie dag? vb een kleur, een thema ... Anders kan je iets wat daarin past gebruiken om de ringen aan te hangen, in te steken ...
Hallo, Wij hadden een prachtige huwelijkskaars laten maken. Aan deze kaars hadden we 2 haakjes gemaakt en dan daaraan onze ringen... Ons petekind bracht de kaars naar voren met de ringen eraan... Iedereen vond het mooi en origineel... Niet zo cliché als een ringkussentje... Veel plezier en succes. Gr. Tess
Onze ceremoniemeester zei dat het mooie foto's geeft als 1 van de kindjes de ringen op zijn handje legt en zo overhandigt aan de pastoor. Mij lijkt dat supermooi, supermakkelijk en supergoedkoop :-)