Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Op een originele manier de getuigen vragen

2-3-2010 16:32:19
Hebben jullie hiervoor ideetjes? Het probleem is dat de persoon die ik wil vragen ver van mij woont, dus ik zie ze niet zo veel.

Alle ideetjes zijn welkom!

Alvast bedankt!

Nathalie

Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 2055

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik2-3-2010 16:37:18

je kan haar vb een uitnodiging sturen om je getuige te zijn die dag

Anke
19-6-2010
 Meld misbruik2-3-2010 16:40:53

Ik ken iemand die een originele vraag om peter te worden had.
Een sollicitatieformulier waarin je als koppel (bv de CEO's van achternaam1-achternaam2 of je verzint een naam) de ideale "getuige" beschrijft, gewenste kenmerken, takenpakket, beloning, plaats van het werk enz.
Het zag er heel leuk uit en duurde even voor je doorhad wat het was, maar had het gewenste effect!

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik2-3-2010 16:43:01

Je kan misschien iets laten afleveren bij je getuige thuis.

Een boeket bloemen met een kaartje.
Een mandje met koekjes (ofzo) met een leuk berichtje ...

Tegenwoordig sites zat die leuke alternatieven bieden op dat gebied.

Je moet je niet verplaatsen en het is een verassing !

Succes

TINA

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik2-3-2010 17:04:14

Ik had 'n echografie gevonden op 't internet als afbeelding, daaronder getypt: "Wil jij mijn ... zijn?"

Op die echo stonden alle letters van getuige op één of andere manier wel in die volgorde, dus ik ging over die letters met 'n fluostift. Ze had meteen wel door dat ze die moest lezen.

Er zo van overtuigd dat er "meter" zou staan, verwachte ze die "G" al niet, dus ging ze verder lezen. 't Drong moeizaam door, maar was héél grappig. Zo eerst héél overtuigd da'k zwanger was, en vervolgens blij da'k haar als getuige vroeg. :)

Evi
17-4-2010
 Meld misbruik2-3-2010 20:32:57

Vraag het eens in de vorm van een koekje http://www.biscuiteers.com/
Zo hebben wij het gedaan, prachtige koekjes trouwens!

Petroeska & Christophe 16/04/2010
16-4-2010
 Meld misbruik2-3-2010 21:03:38

Ik heb mijn getuige gevraagd via een vacature.

Elien
27-8-2010
 Meld misbruik3-3-2010 13:22:45

Hoi,

Ik heb van een foto van ons een puzzel laten maken. (kan je doen in het kruidvat ofzo)
Die foto had ik een beetje bewerkt: ik heb onderaan getypt 'wil je mijn getuige zijn?'
De getuigen kregen de stukjes en moesten de puzzel oplossen...
Vonden ze zelf heel leuk en origineel! (mijn getuige heeft zelfs de puzzel op een houten plaat gekleefd en dit hangt nu uit in haar huis...)

Groetjes,
Elien

Koen
5-6-2010
 Meld misbruik4-3-2010 10:06:09

Mijn getuige drinkt graag een leffe, ik heb 'wil je mijn getuige zijn' op een glas laten slijpen en dit samen met een kistje leffe afgegeven als cadeau.

Misschien heeft jouw getuige ook wel iets dat hij/zij graag eet of drinkt.

Groeten

Koen

Sofie
9-4-2011
 Meld misbruik30-3-2010 15:30:54

Hallo!
proficiat alvast!

ik heb een fotocollage gemaakt met leuke dingen die we samen ooit deden, eerst zat een persoonlijke brief en daarna de fotocollage met een tekst in t midden "lieve zus, wil jij mijn getuige zijn op onze trouw?"

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...