Terug naar overzicht
je kan haar vb een uitnodiging sturen om je getuige te zijn die dag
Ik ken iemand die een originele vraag om peter te worden had. Een sollicitatieformulier waarin je als koppel (bv de CEO's van achternaam1-achternaam2 of je verzint een naam) de ideale "getuige" beschrijft, gewenste kenmerken, takenpakket, beloning, plaats van het werk enz. Het zag er heel leuk uit en duurde even voor je doorhad wat het was, maar had het gewenste effect!
Je kan misschien iets laten afleveren bij je getuige thuis. Een boeket bloemen met een kaartje. Een mandje met koekjes (ofzo) met een leuk berichtje ... Tegenwoordig sites zat die leuke alternatieven bieden op dat gebied. Je moet je niet verplaatsen en het is een verassing ! Succes TINA
Ik had 'n echografie gevonden op 't internet als afbeelding, daaronder getypt: "Wil jij mijn ... zijn?" Op die echo stonden alle letters van getuige op één of andere manier wel in die volgorde, dus ik ging over die letters met 'n fluostift. Ze had meteen wel door dat ze die moest lezen.Er zo van overtuigd dat er "meter" zou staan, verwachte ze die "G" al niet, dus ging ze verder lezen. 't Drong moeizaam door, maar was héél grappig. Zo eerst héél overtuigd da'k zwanger was, en vervolgens blij da'k haar als getuige vroeg. :)
Vraag het eens in de vorm van een koekje http://www.biscuiteers.com/ Zo hebben wij het gedaan, prachtige koekjes trouwens!
Ik heb mijn getuige gevraagd via een vacature.
Hoi, Ik heb van een foto van ons een puzzel laten maken. (kan je doen in het kruidvat ofzo)Die foto had ik een beetje bewerkt: ik heb onderaan getypt 'wil je mijn getuige zijn?'De getuigen kregen de stukjes en moesten de puzzel oplossen...Vonden ze zelf heel leuk en origineel! (mijn getuige heeft zelfs de puzzel op een houten plaat gekleefd en dit hangt nu uit in haar huis...) Groetjes,Elien
Mijn getuige drinkt graag een leffe, ik heb 'wil je mijn getuige zijn' op een glas laten slijpen en dit samen met een kistje leffe afgegeven als cadeau. Misschien heeft jouw getuige ook wel iets dat hij/zij graag eet of drinkt. Groeten Koen
Hallo! proficiat alvast! ik heb een fotocollage gemaakt met leuke dingen die we samen ooit deden, eerst zat een persoonlijke brief en daarna de fotocollage met een tekst in t midden "lieve zus, wil jij mijn getuige zijn op onze trouw?"