TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Isabelle
12-2-2011
|
2-3-2010 22:06:45
Wij trouwen ook in Kanne (februari 2011)! Ben er zelf ook al naar een huwelijksfeest geweest en vind het een bijzondere locatie. Wij wisten meteen dat wij daar ook wilden trouwen, zijn zelf niet naar een andere zaal gaan kijken :-) Wat traiteur betreft: ze werken vaak samen met Laeremans, maar je kan ook een andere traiteur nemen. Wij hebben voorlopig nog geen keuze gemaakt, maar gaan zeker eens bij Laeremans kijken: als er dus iemand ervaringen heeft met Laeremans hoor ik het ook graag !
|
|
Leen
5-11-2011
|
3-3-2010 20:19:14
Dag Isabelle, leuk dat we in dezelfde zaal ons feest houden! Wij zijn er eigenlijk nog niet geweest, hebben enkel beslist op basis van hun website. Maar we hebben nog héél veel tijd hé. Het ziet er gewoon zo mooi uit! Zou je misschien wat kunnen vertellen over het feest waar je naartoe bent geweest toen? Werd er genoeg met drank rond gegaan? Was het treintje leuk? :) Had het bruidspaar toen ook traiteur Laeremans en zo ja, was het lekker? Wij houden het nog geheim voor onze familie, we zijn zo benieuwd naar hun reacties want het is toch geen standaard zaal hé. Bedankt en groetjes! Leen
|
|
Isabelle
12-2-2011
|
4-3-2010 15:45:07
De trouw waar ik geweest ben, was niet met traiteur Laeremans (zelf gaan wij kijken bij Jeurissen en Laeremans en kiezen allicht een van deze twee) Binnenkomen met het treintje is heel leuk, vooral omdat je niet verwacht dat er een feestzaal in de grotten is. Bovendien wordt alles met kaarsen verlicht. Met de drank wordt genoeg rondgegaan: je betaalt een vaste prijs per persoon voor de hele avond (€25). Nadeel van de feestzaal is een beetje dat niet iedereen vanaf de zijn tafel de dansvloer kan zien (het is geen rechthoekige zaal, maar zitten wat hoeken en kantjes aan).
Ik zou zeggen, ga zeker eens kijken om te zien of het wat voor jullie is !
|
|
Lindsay
16-7-2011
|
7-4-2010 22:36:01
Hey hey,
wij trouwen volgend jaar juli en hebben ook deze feestzaal. Echt een superleuke, unieke locatie. Wij zijn eens mogen gaan kijken toen er een trouw bezig pas en toen hebben
we ook met Laeremans gesproken. We hebben het buffet eens van dichtbij gezien
en ook hier en daar mogen proeven. Allemaal tip top in orde en lekker. En tegen een
scherpe prijs. Wij zien de samenwerking met Laeremans zeker zitten. Maar zoals al gezegd: je kan ook een andere traiteur kiezen. Groetjes x
|
|
Leen
5-11-2011
|
7-4-2010 22:44:57
Bedankt voor je reactie! Hopelijk mogen wij ook eens gaan kijken als er een feest bezig is, liefst met Laeremans dan nog. Op de foto's ziet het buffet er in alle geval al heel mooi uit en als jij zegt dat het ook lekker is... Want de prijs is bijna niet te kloppen. Denken jullie dat ik al een optie op de zaal zou moeten vragen (het is voor november 2011)? Bedankt en groetjes!
|
|
Lindsay
16-7-2011
|
8-4-2010 22:20:22
Hoi Leen,
dat zou ik zeker doen. Ik bedoel ... wij hebben de zaal al een half jaar vastliggen en wij trouwen ook pas
in juli 2011. Zo'n belangrijke dingen heb ik liever vastliggen. Het is makkelijker om je vastgelegde zaal
af te zeggen dan dat je erachter moet komen dat de zaal van je dromen al bezet is op je trouwdag. Veel succes ... !
|
|
judith
10-10-2010
|
1-5-2010 20:58:39
Hallo allemaal,
Ik voeg ook nog maar even toe. Wij hebben ook deze zaal met het buffet van laeremans. Wij trouwen op 10-10-2010 dus ik kan jullie daarna wel vertellen hoe het ons bevallen is Weet iemand toevallig nog welke biersoorten er geschonken worden. Groetjes Judith
|
|
Leen
5-11-2011
|
2-5-2010 10:12:29
Dag Judith, Wat geweldig, dan kan je ons inderdaad alles vertellen nadien als je daar zin in hebt. :-) We hebben al een optie op de zaal en we gaan begin juli eens kijken en dan ook alles vastleggen waarschijnlijk. Het ziet er gewoon zo mooi uit op de foto's! Wat ik me nog afvroeg: hebben jullie ook nog een voorgerecht of beginnen jullie na het aperitief meteen met het buffet? En weet jij soms of Laeremans ook bruidstaarten maken? Met jouw vraag over de biersoorten kan ik jammer genoeg niet helpen... Groetjes, Leen
|
|
judith
10-10-2010
|
23-10-2010 7:37:29
Hoi Leen,
Wij zijn op 10-10-2010 getrouwd daar en het was super. Alles heel goed geregeld ennhet eten van daar is echt heel goed we hebben er veel complimenten over gekregen. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel. Ik heb nu geen tijd om foto,s toe te voegen kan ik wel na mijn werk even doen.
Groetjes Judith
|
|
Leen
5-11-2011
|
23-10-2010 11:21:03
Dag Judith, Gefeliciteerd! Blijkbaar heb je een geweldige dag gehad. Ik heb je al een privé-bericht gestuurd met alle vragen in je inbox. Foto's mogen natuurlijk ook!!
Alvast bedankt en groetjes, Leen
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|