Nu Online
Momenteel zijn er 575 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Avondfeest

2-3-2010 18:39:05
Hoi iedereen,

Hebben jullie ook een beetje schrik dat er geen kat naar het avondfeest gaat komen?

We hebben gisteren onze uitnodigingen verstuurd, en hebben al 35 van de 100 genodigden die bevestigd hebben. Eigenlijk wel al veel op 1 dag. Maar toch zit de schrik erin!
Waarschijnlijk weer van die stomme zorgen om niets zeker?

Mel xxx

Melissa
8-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 575

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik2-3-2010 19:03:29

Amai, dat is het tegengestelde van wat ik vrees wij hebben zo'n 150 genodigden en ik ben bang dat die werkelijk allemaal gaan komen, want dan wordt het wel heel erg duur voor ons

Mandy
10-4-2010
 Meld misbruik2-3-2010 19:08:28

Amai al zoveel bevestigd!
Grotendeels van onze uitnodigingen zijn 19 februari de deur uit gegaan, en een stuk of 5 pas vrijdag.
En ik heb nog maar weinig bevestigingen gehad...
6 voor de receptie
36 voor het avondfeest (waar de suite al in zit en we zijn met 25 personen suite...)

10 voor het desserbuffet

Van de 285 genodigden...

Mandy
10/04/2010

Ann
10-7-2010
 Meld misbruik2-3-2010 19:42:32

Hey dag Mel!!

Ik heb dezelfde schrik!! Wij trouwen in de zomervakantie, net wanneer het bouwverlof begint. Heb schrik dat er vele dan al op vakantie zullen zijn....
De meeste mensen weten het wel, maar collega's of dergelijke gaan hun verlof daar niet speciaal voor verzetten ofzo é....
Onze uitnodigingen zijn nog wel niet verstuurd, dat is nog wa vroeg voor ons...
Maar weet wat je bedoelt!!

Groetjes
Ann
1007/10

wendy
2-10-2010
 Meld misbruik2-3-2010 19:54:44

Wij hebben nog geen uitnodigingen verstuurd maar heb al wel met iedereen contact gehad daat we gaan trouwen ect , heb dan een gastenlijst opgemaakt en vrijwel iedereen heeft al bevestigd dat ze gaan komenvan familieleden , voor de vrienden had ik een evenement opgemaakt op facebook en iedereen heeft zich al aanwezig gezet ;)
zo had ik een idee hoeveel er kunnen komen .
Ga nog steeds uitnodigingen sturen om het officiëel te maken ;)
grts
wendy
02/10/10

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik2-3-2010 23:22:57

Het hangt wat van je trouwdatum af. Wij zijn 1 augustus getrouwd (het laatste weekend van't bouwverlof). En er hebben er nen hoop afgebeld. Ik had wel een deel verwacht maar niet zoveel. Ik dacht die laatste dagen zijn de mensen wel terug thuis maar blijkbaar toch niet. Van de 210 genodigden hadden we er nog een 140. Dus echt wel nen hoop dat afgevallen was. Was wel nen domper vond ik. Maar ja, het wordt dan weer goedkoper hé. Uiteindelijk is't zo voor ons ongeveer een nul operatie geworden. (wel door hulp ouders, voorhuwelijkssparen, envelopjes,...)

groetjes, Carolina

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik3-3-2010 15:25:44

Wij trouwden ook vorige zomer, net in het bouwverlof. Maar iedereen was er hoor! Maar 3 die er niet bij waren omdat ze op vakantie waren!

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik3-3-2010 18:24:53

Om eerlijk te zijn... ik hoop er 'n beetje op dat dat gebeurt, kwestie van die kost toch te drukken. En liefst dan mensen die vooral uitgenodigd zijn door soort plichtsgevoel.

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik3-3-2010 18:24:55

Om eerlijk te zijn... ik hoop er 'n beetje op dat dat gebeurt, kwestie van die kost toch te drukken. En liefst dan mensen die vooral uitgenodigd zijn door soort plichtsgevoel.

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik5-3-2010 9:27:37

Hey,
bij ons is iedereen die uitgenodigd was gekomen. We hebben dit mondeling al ruim op voorhand gezegd tegen vrienden en familie. Sommigen hebben zelfs hun vakantiedatum verlegd voor ons huwelijk ;-)

Wij hebben enkel de mensen uitgenodigd die we er echt bij wilden, Beste Vrienden en familie. De rest gewoon op receptie.

Met hetgeen Kathleen hierboven zegt ben ik het niet eens... een beetje hopen dat er mensen niet gaan komen om de kosten te drukken. Dan had je ze maar niet moeten uitnodigen in de eerste plek. Vind ik weinig respectvol naar je genodigden toe.

Groetjes Ellen

stefanie

Meld misbruik8-3-2010 16:11:33

Hoi,

Ik denk dat de mensen die er bij willen zijn er ook zullen zijn!!!!!!
Wij vertellen ook al onze datum aan iedereen, tis maar volgend jaar, maar mondeling weten ze het dan. Mensen die dan beslissen om op reis te gaan of dergelijke dat vind ik dan hun keuze!
Je familie en goeie vrienden laten je heus niet in de steek op deze dag. Dat is nu iets waar ik niet van zou wakker liggen zi
greetz

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info