TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Dorothea
10-9-2010
|
2-3-2010 19:03:29
Amai, dat is het tegengestelde van wat ik vrees wij hebben zo'n 150 genodigden en ik ben bang dat die werkelijk allemaal gaan komen, want dan wordt het wel heel erg duur voor ons
|
|
Mandy
10-4-2010
|
2-3-2010 19:08:28
Amai al zoveel bevestigd! Grotendeels van onze uitnodigingen zijn 19 februari de deur uit gegaan, en een stuk of 5 pas vrijdag. En ik heb nog maar weinig bevestigingen gehad... 6 voor de receptie 36 voor het avondfeest (waar de suite al in zit en we zijn met 25 personen suite...)
10 voor het desserbuffet Van de 285 genodigden...
Mandy 10/04/2010
|
|
Ann
10-7-2010
|
2-3-2010 19:42:32
Hey dag Mel!!
Ik heb dezelfde schrik!! Wij trouwen in de zomervakantie, net wanneer het bouwverlof begint. Heb schrik dat er vele dan al op vakantie zullen zijn....
De meeste mensen weten het wel, maar collega's of dergelijke gaan hun verlof daar niet speciaal voor verzetten ofzo é....
Onze uitnodigingen zijn nog wel niet verstuurd, dat is nog wa vroeg voor ons...
Maar weet wat je bedoelt!!
Groetjes
Ann
1007/10
|
|
wendy
2-10-2010
|
2-3-2010 19:54:44
Wij hebben nog geen uitnodigingen verstuurd maar heb al wel met iedereen contact gehad daat we gaan trouwen ect , heb dan een gastenlijst opgemaakt en vrijwel iedereen heeft al bevestigd dat ze gaan komenvan familieleden , voor de vrienden had ik een evenement opgemaakt op facebook en iedereen heeft zich al aanwezig gezet ;)
zo had ik een idee hoeveel er kunnen komen .
Ga nog steeds uitnodigingen sturen om het officiëel te maken ;)
grts
wendy
02/10/10
|
|
Carolina
1-8-2009
|
2-3-2010 23:22:57
Het hangt wat van je trouwdatum af. Wij zijn 1 augustus getrouwd (het laatste weekend van't bouwverlof). En er hebben er nen hoop afgebeld. Ik had wel een deel verwacht maar niet zoveel. Ik dacht die laatste dagen zijn de mensen wel terug thuis maar blijkbaar toch niet. Van de 210 genodigden hadden we er nog een 140. Dus echt wel nen hoop dat afgevallen was. Was wel nen domper vond ik. Maar ja, het wordt dan weer goedkoper hé. Uiteindelijk is't zo voor ons ongeveer een nul operatie geworden. (wel door hulp ouders, voorhuwelijkssparen, envelopjes,...)
groetjes, Carolina
|
|
Véronique
31-7-2009
|
3-3-2010 15:25:44
Wij trouwden ook vorige zomer, net in het bouwverlof. Maar iedereen was er hoor! Maar 3 die er niet bij waren omdat ze op vakantie waren!
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
3-3-2010 18:24:53
Om eerlijk te zijn... ik hoop er 'n beetje op dat dat gebeurt, kwestie van die kost toch te drukken. En liefst dan mensen die vooral uitgenodigd zijn door soort plichtsgevoel.
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
3-3-2010 18:24:55
Om eerlijk te zijn... ik hoop er 'n beetje op dat dat gebeurt, kwestie van die kost toch te drukken. En liefst dan mensen die vooral uitgenodigd zijn door soort plichtsgevoel.
|
|
ellen
4-7-2009
|
5-3-2010 9:27:37
Hey,
bij ons is iedereen die uitgenodigd was gekomen. We hebben dit mondeling al ruim op voorhand gezegd tegen vrienden en familie. Sommigen hebben zelfs hun vakantiedatum verlegd voor ons huwelijk ;-)
Wij hebben enkel de mensen uitgenodigd die we er echt bij wilden, Beste Vrienden en familie. De rest gewoon op receptie.
Met hetgeen Kathleen hierboven zegt ben ik het niet eens... een beetje hopen dat er mensen niet gaan komen om de kosten te drukken. Dan had je ze maar niet moeten uitnodigen in de eerste plek. Vind ik weinig respectvol naar je genodigden toe.
Groetjes Ellen
|
|
stefanie
|
8-3-2010 16:11:33
Hoi,
Ik denk dat de mensen die er bij willen zijn er ook zullen zijn!!!!!!
Wij vertellen ook al onze datum aan iedereen, tis maar volgend jaar, maar mondeling weten ze het dan. Mensen die dan beslissen om op reis te gaan of dergelijke dat vind ik dan hun keuze!
Je familie en goeie vrienden laten je heus niet in de steek op deze dag. Dat is nu iets waar ik niet van zou wakker liggen zi
greetz
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|