Terug naar overzicht
Hey,bij ons is er een bakker in de buurt die op aanvraag hele mooie ijstaarten maakt... Misschien bij jullie ook wel?Groetjes,Lieve
Dag Katja,Van waar ben je ergens? Ik heb net gelezen dat in Leuven in het VTI de eerste ijsmakers afgestudeerd zijn. Die gasten hebben wel schitterende dingen gemaakt hoor! Misschien kan je ergens een hotelschool contacteren en kunnen die studenten dat als eindwerk maken? Groetjes,Sylvie11/03/06
Hoi,misschien kan je eens kijken op www.missault.be . Zij hebben hèt lekkerste ambachtelijk ijs!!Bij gelegenheidsijsdesserten staan er echt mooie huwelijkstaarten.De verkoopsadressen staan ook op hun site vermeld. Ik vind het écht jammer dat ze in onze feestzaal het ijs zelf maken, anders was het bij ons zeker zo'n schone, maar vooral lekkere taart van Missault geworden!Groetjes
alvast bedankt voor jullie reactie. Ben van Hamme nabij dendermonde dus is wat ver van leuven hé sylvie. Maar de rest is ook een goede gedachte. Ja sandra das spijtig dat je ni kan kiezen dan.Mercikes al hé groetjes katja
Wat ik nog even mee wil delen,Ik heb een mail gestuurd aan www.missault.be (na het lezen hier, haha) om te vragen of er een mogelijkheid is om de taart bij hun te bestellen en deze dan op de dag zelf in Ravels (Kempen) te bezorgen. En dan een taart voor 90 a 100 personen!Ze gaan nu voor mij nakijken wanat ze vinden dat er wel iets te regelen is wellicht.Super gewoon !Dit wilde ik toch nog even kwijt.Groeten Mireille01-09-2006