TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ellen
21-10-2006
|
7-12-2005 19:01:52
hallo! Wij trouwen op 21 oktober maar dan is het nog geen winter hoor, wel zalige herfst! Dit jaar was het heel mooi weer in oktober (18° en volop zon) en ik ben trouwens een herfsttype! Groetjes !
|
|
An
28-10-2006
|
7-12-2005 20:02:05
Hoi, Wij trouwen op 28 oktober 2006. Wij hebben voor de herfst gekozen omdat we elkaar in die periode hebben leren kennen. We verjaren trouwens ook allebei in de herfst dus het kan niet beter. Ik denk dat het ook mooi gaat zijn voor de foto's. Al de vallende blaadjes en de bomen die alle kleuren van de regenboog hebben. Ik vrees enkel dat ik veel ga mogen bibberen bij het nemen van de foto's. Stel je voor dat het vriest!
|
|
kathleen
3-12-2005
|
7-12-2005 21:44:27
Hey Philip en Kim,
wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd ... in de winter dus. En ja, wij zouden het onmiddellijk opnieuw doen!
December is sowieso al een feestmaand en wij feesten dus gewoon door!
En van de kou moet je je niks aantrekken hoor ... wij hebben die dag zowat alles gehad ... wolken, kou, de zon die er door kwam, tegen de avond regen ... maar echt waar, op die dag is dat allemaal bijkomstig. En door al die adrenaline heb ik absoluut geen kou gehad (en ik had nochtans een open kleedje met enkel een stola).
Ik zou er dus zeker voor gaan!
groetjes kathleen http://users.telenet.be/kathleen-dimi
|
|
Barbara
4-11-2005
|
8-12-2005 8:56:59
Wij zijn getrouwd op 4 november, we wouden altijd al in de herfst trouwen omdat we dat het leukste seizoen vinden (kan zo heerlijk dramatisch zijn met veel wind en al dat oranje-rood in de bomen), en we hebben er nog geen minuut spijt van gehad! Het was niet zo warm, wel bijna de hele dag droog, dat was wel aangenaam. Onze foto's zijn echt prachtig (in bos, laan met bomen etc.). Wij vonden ook: als je in de zomer trouwt, en het weer is dan niet schitterend, dan ben je toch een beetje ontgoocheld; in de herfst daarentegen verwacht je slecht weer, en kan het alleen maar meevallen! Ik zou dan wel opteren voor eind oktober, dus eerder midden in de herfst, want eind september-begin oktober merk je nog niks van die heerlijke herfstkleuren, en zit iedereen in een "einde-zomer-dip".
Succes!
|
|
Veerle
29-10-2005
|
8-12-2005 11:51:40
Wij zijn dit jaar op 29 oktober getrouwd, en we hadden het niet beter kunnen doen! Rond 21°C, lekker zonnetje, niet te warm, niet te koud, zalig gewoon! Maar wij hebben er toch wel rekening mee gehouden dat het dan ook slecht weer kan zijn, want zulk mooi weer is natuurlijk uitzonderlijk.
Onze fotograaf zei da je in de hersfst ook veel mooiere foto's kan maken, omdat het licht niet zo straf is. En ook met de herfstkleuren, echt prachtige foto's gewoon!
Zeker doen dus! Groetjes Veerle
|
|
Joke
17-12-2005
|
8-12-2005 13:14:22
Hoi,
Wij trouwen binnen 9 dagen, en hebben bewust voor de winter gekozen. Aangezien het de week voor kerstmis is, zal alle kerstversiering al aanwezig zijn, en is iedereen in feeststemming. Ik vermoed dat ik inderdaad wel koud zal hebben, maar ja, het kan alleen maar beter zijn dan verwacht.
Groetjes,
Joke 17/12/2005
|
|
Tiziana
7-10-2006
|
9-12-2005 12:12:32
Hallo Philip en Kim,
Mijn schatje en ik trouwen op 07 Oktober volgend jaar. Die dag zijn we 5 jaar samen en dat wouden we op een speciale manier vieren. Ik zou mij ook niet al teveel zorgen maken over het weer, we hebben dit jaar prachtig weer gehad in Oktober.
-xxx- Tiziana
|
|
Joke
30-9-2006
|
15-12-2005 21:59:07
Wij zijn nog op zoek naar een zaal (en dus een datum), ergens in oktober. Pas alleen op voor de verkiezingen. Die vallen op zondag 8 oktober, kwestie dat je neit te vroeg uit je bed moet de volgende dag!
|
|
Katrien
12-8-2006
|
31-1-2006 15:31:45
Mijn ouders zijn getrouwd half oktober en ze hebben er nog geen seconde spijt van gehad. Ze spreken nog altijd van het stralende weer dat ze die dag hebben gehad
|
|
Annelies
28-10-2006
|
28-3-2006 15:09:26
Hallo, wij trouwen waarschijnlijk op 09/12/06, dus echt wel al in de wintermaanden... Ik twijfel ook nog soms, maar hte is inderdaad wel waar: in de zomer verwacht je warm weer en in België kan dit soms serieus tegenvallen, terwijl je inderdaad in december koud weer verwacht en het misschien (hopelijk) wel meevalt :-) Ik wilde wel graag in oktober trouwen, maar de feestzaal die wij graag wilden, was dan reeds volledig volzet, vadaar dat hte december geworden is. Nog mensen die in december getrouwd zijn??
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|