Nu Online
Momenteel zijn er 590 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekst ringen aan elkaar geven tijdens ceremonie???

2-3-2010 20:41:30
Hallo allemaal,

Op 10 april 2010 ga ik trouwen het begint dus te korten! Wij trouwen niet in de kerk maar hebben wel een ceremonie s' avonds door onze vrienden in elkaar gestoken het enigste wat wij nog moeten vinden is een kort tekstje als we onze ringen aan elkaar geven.
Wie kan me helpen want ik vind echt niks op internet.
Groetjes
Tamara

tamara
10-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 2370

Petroeska & Christophe 16/04/2010
16-4-2010
 Meld misbruik2-3-2010 21:14:28

Heykes

Ik heb het onderstaand tekstje genomen :

Christophe, neem deze ring als teken van mijn liefde en trouw.

Hij schittert, maar er zit meer achter: mijn hart, mijn liefde, mijn

trouw en mijn verbondheid met jou. Als je ernaar kijkt, weet dan

dat ik bij je ben en dat ik van je hou, voor altijd.
groetjes
Petroeska

an
25-9-2010
 Meld misbruik3-3-2010 10:12:44

Hoi,

wij houden ook een alternatieve viering en gebruiken volgend tekstje:

Guy, je weet wat deze ring betekent: draag hem, want zo draag je mij. Deze ring is zoveel als mezelf. Draag me altijd met je mee aan je hand, maar ook in je hart.

Groetjes,

An

tamara
10-4-2010
 Meld misbruik3-3-2010 12:16:42

hey,

Badnakt voor de reacties! Kan ik al veel mee doen! Petroeska bij jou begint het ook te korten he. Heb jij ook al zenuwen ik anders wel!
Groetjes
Tamara

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik3-3-2010 15:16:39

Aangezien mijn man zijn ring niet mag dragen op zijn werk en ik wel, hebben we elk een ander tekstje (bij mijn man staat er bv. niet 'draag deze ring'):

Robby:

Véronique, deze ring is nu jouw ring. Hij siert je hand voorgoed. Draag hem en weet dat ik er steeds zal zijn. Aanvaard deze ring niet als een knellende band, maar als een teken van mijn liefde voor jou.

Véronique:

Robby, deze ring is nu jouw ring. Koester hem zoals je dat ook bij mij doet. Denk erbij dat ik steeds voor je klaar sta.

Aanvaard deze ring niet als een knellende band, maar als een teken van mijn liefde voor jou.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...