Terug naar overzicht
Hallo Sarah, Dat hebben wij ook gedaan. Verwacht wel niet dat je toekomstige opeens een kop groter is als jou. Wij hebben dat gekocht bij Van Loock maar ik denk dat elke betere schoenwinkel dit in huis heeft. Het is een soort van hieltje dat je in zijn schoenen plaatst. We hebben ook een klein hakje aan zijn schoen laten plaatsen, was perfect. Ik denk dat mijn hakje +/- 3cm was en dat was ideaal... Op de foto's lijkt het zelfs dat hij ietsjes groter is... Veel plezier en succes. Gr. Tess
Denk bij een goede schoenmaker dat de daar wel terecht kan hoor!
Vraag het eens aan Sarkozy! ;-)
Je kan ook schoenen kopen met een ingebouwde verhoging. Daardoor is de bruidegom direct 5 à 10cm groter en je ziet het echt niet :) Mijn vriend draagt altijd zo'n schoenen omdat hij 8cm kleiner is dan mij :) Hij koopt ze altijd van 't merk bugarri (www.bugarrishoes.com )
hey thanks voor de reacties :) Sarkozy haha :) hij zal er wel alles van weten wss.Ik had al op de site gekeken van bugarri, maar hij vindt daar niet echt iets moois! op naar van loock dus.
udpate! :) We zijn naar van Loock geweest en daar heeft mijn aanstaande dus zijn bruidsschoenen gekocht! Er ligt een zooltje van 8mm in. Jihaa! Nu is nog het enige probleem dat ik met mijn kleine mini voetjes geen schoenen vind. hopelijk komt dit nog goed! we hebben nog tijd!