Nu Online
Momenteel zijn er 281 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verhogen schoenen bruidegom

3-3-2010 11:52:08
Hey iedereen,

Ik heb gehoord dat je er 'iets' bestaat, wat je in mannenschoenen kan leggen, zodat de man iets groter is. Weet iemand waar ik zoiets kan vinden of hoe dit eruit ziet? Het is niet de bedoeling om iets ONDER de schoen te laten maken, maar iets om erin te leggen.

Ik ben maar net even groot als mijn toekomstige en ik heb een kort kleedje, het is toch het mooiste met hakken, maar dan kan ik maar een hak van 2 cm nemen anders steek ik torenhoog boven hem uit :) Als we hem iets langer konden maken, kan ik iets hogere hakken :)

groetjes

Sarah

sarah
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1488

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik3-3-2010 12:03:37

Hallo Sarah,

Dat hebben wij ook gedaan.
Verwacht wel niet dat je toekomstige opeens een kop groter is als jou.

Wij hebben dat gekocht bij Van Loock maar ik denk dat elke betere schoenwinkel dit in huis heeft.
Het is een soort van hieltje dat je in zijn schoenen plaatst.
We hebben ook een klein hakje aan zijn schoen laten plaatsen, was perfect.

Ik denk dat mijn hakje +/- 3cm was en dat was ideaal...
Op de foto's lijkt het zelfs dat hij ietsjes groter is...

Veel plezier en succes.

Gr.
Tess

frida
6-2-2010
 Meld misbruik3-3-2010 12:15:30

Denk bij een goede schoenmaker dat de daar wel terecht kan hoor!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik3-3-2010 15:01:37

Vraag het eens aan Sarkozy! ;-)

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik3-3-2010 15:09:02

Je kan ook schoenen kopen met een ingebouwde verhoging. Daardoor is de bruidegom direct 5 à 10cm groter en je ziet het echt niet :)

Mijn vriend draagt altijd zo'n schoenen omdat hij 8cm kleiner is dan mij :)

Hij koopt ze altijd van 't merk bugarri (www.bugarrishoes.com )

sarah
14-8-2010
 Meld misbruik4-3-2010 14:37:15

hey thanks voor de reacties :)
Sarkozy haha :) hij zal er wel alles van weten wss.
Ik had al op de site gekeken van bugarri, maar hij vindt daar niet echt iets moois! op naar van loock dus.

sarah
14-8-2010
 Meld misbruik9-3-2010 10:56:27

udpate! :)

We zijn naar van Loock geweest en daar heeft mijn aanstaande dus zijn bruidsschoenen gekocht! Er ligt een zooltje van 8mm in. Jihaa!

Nu is nog het enige probleem dat ik met mijn kleine mini voetjes geen schoenen vind. hopelijk komt dit nog goed! we hebben nog tijd!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info