Terug naar overzicht
Als je het nodig zou zijn, wil ik je altijd helpen met het ontwerpen van jullie uitnodigingen. Mijn vriend en ik zijn gepassioneerd bezig met ontwerpen en design, en wij ontwerpen ook zelf onze uitnodigingen... Als je intresse of vragen hebt, mag je me altijd een mailtje sturen : verrieberrie@gmail.com
Hey, Wij hebben eerst ook vanalles zelf geprobeerd en uiteindelijk via www.kodakgallery.nl onze uitnodigingen besteld. Het is bij ons een harmonicakaart van Simon & Kabuki geworden en het ziet er echt heel goed uit! Iedereen is er heel enthousiast over. Het is alleen een probleem als je veel tekst wilt gebruiken. Dan kan je best die tekst zelf al op voorhand verwerken in een foto en het als foto opladen. Als je trouwens even op google zoekt op 'korting code kodak gallery' vind je ongetwijfeld nog een geldige actie! Wij hadden er één gevonden van 50% korting op alles! Succes ermee. het is een hele zoektocht :) gr, Sophie
Kijk eens op Carta Rosa.be, ik vind dat daar wel leuke ideetjes op staan!Of bij AVA hebben ze ook heel veel boeken met uitnodigingen liggen.Veel succes! Groetjes
Ik heb je de onze net doorgestuurd! Heel veel plezier met het ontwerpen!
Misschien vind je hier iets: http://www.nelsdesigns.be