TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Eva
10-7-2010
|
3-3-2010 16:54:35
Hej Cindy,
Ik heb eigenlijk een simpel vraagje. Heb je echt een onderrok nodig onder je kleed? In 1 van de bruidswinkels die ik gedaan heb probeerden ze mij ook een onderrok aan te smeren, maar die stond absoluut niet mooi onder dat kleed.
Maar aan jou de keuze natuurlijk
|
|
Lien
7-5-2010
|
4-3-2010 8:54:44
amai, 130 euros da's redelijk wat. De mijne is 80 euro dacht ik. Tegen augustus is de mijne wel beschikbaar, want wij trouwen in mei. Ik ben wel niet zo groot, daar moet je ook wel op letten he, want die wordt mee op lengte gemaakt. Bij mij staat het wel mooi onder m'n kleed ;-) Maar veel zal wel van het model van kleed afhangen he
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
4-3-2010 10:06:18
Hey Cindy,
Ons kleed komt ook van boetiek maya, wij hebben zaterdag onze eerste pas, dus zullen dan ook zien of een onderrok nodig is, maar vrees van wel.
Wij hebben beide maat 46, dus als je wil zou je eventueel één van onze onderrokken wel kunnen overkopen (dat rekt wel stevig mee normaal gezien, en zit eerder in S, M, L-maten dan in gewone confectiematen) tegen augustus! Als je ons even een mailtje stuurt houden we je op de hoogte!
Groetjes,
Karolien
karolien punt vekemans at gmail punt com
|
|
cindy
27-8-2010
|
4-3-2010 18:08:17
hey,
ja volgens de verkoopster zou dit echt nodig zijn omdat anders je kleed tussen je benen slaagt en dat dit lastig is en zelfs gevaarlijk om te vallen....
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
7-3-2010 14:21:01
Hey Cindy,
Ik heb net even in het archief gegrasduint, en blijkbaar heb je net als mijn vriendin het kleedje Piu. We zijn zaterdag voor onze eerste pas geweest, en't is echt het mooist met een onderrok! Heb ook gemerkt dat die onderrok er ook voor zorgt dat je makkelijker beweegt en wat stabieler staat dan zonder, omdat de stof van je kleed dan echt tegen je benen blijft plakken.
Als je wil kan je onze onderrok dus wel overkopen, wij hebben allebei confectiemaat 46, en zijn ongeveer 1m67.
Groetjes,
Karolien
|
|
Michel
4-3-2010
|
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|