Nu Online
Momenteel zijn er 361 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

live muziek tijdens de plechtigheid

10-4-2003 11:42:34
Hallo !!

Wij trouwen 24 juli 2004. Wij trouwen niet in een kerk maar in een tuin met rent a priest. wij zoeken een héél goeie zangeres/zanger/duo om enkele Engelstalige lovesongs (van oa. Mariah Carey, Leann Rimes, Lionel Ritchie,...) te zingen.Kennen jullie zo iemand?
De plechtigheid vindt plaats te Aalst.

Alvast bedankt !!

groetjes Cindy & Ritchie

cindy
24-7-2004
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 881

Vanessa
2-4-2004
 Meld misbruik11-4-2003 8:42:48

Hallo Cindy en Ritchie

Ik denk dat jullie best is de huwelijksbeurzen afschuimen, die vinden allemaal plaats gedurende de maanden september - oktober - november - januari. De juiste datums vind je inde magazines van Loving You. Daar ga je heel wat nuttige tips kunnen opdoen. Wij hebben die van Kortrijk (januari) en die van Brussel (februari) gedaan. Op die van Kortrijk zal je de meeste tips opdoen, daar staan heel wat interessante handelaars. Wij trouwen op 2/4/2004 en zijn stilaan met de voorbereidingen bezig. Geniet van jullie voorbereidingen, het is echt heel plezant en je groeit een stukje dichter bij mekaar.
Alvast veel succes,

Vanessa en Maarten

Steven
19-7-2003
 Meld misbruik11-4-2003 13:56:33

Hallo,

Wij trouwen op 19 juli dit jaar en hebben gekozen voor Alex en Rudi. Deze 2 zangers hebben wij ontmoet op de trouwbeurs in Kortrijk. Zij staan aan de entree van de zaal te zingen. Ondertussen zijn we hen reeds een aantal keren gaan beluisteren (in andere trouwmissen) en we zijn echt tevreden. Ze zingen heel mooi en hebben een uitgebreide lijst met Nederlandstalige en (vooral) Engelstalige liedjes. Je mag ook zelf suggesties doen. Hun telefoonnummer heb ik hier niet bij mij (ben op het werk) maar als je geïnteresseerd bent, mag je me altijd mailen op wendyvandenberghe@advalvas.be. Dan zoek ik het thuis voor je op! Veel succes!

katrien
7-5-2004
 Meld misbruik11-5-2003 19:40:56

Tijdens onze huwelijksmis zullen 2 vrienden van ons live-muziek brengen: Jo en Vera. Jo houdt het muziekcentrum te Sint-Lievens-Houtem open. Vera zingt en Jo op gitaar. Ze brengen de muziek die jij zelf wil, geen probleem. Ze zingen af en toe eens een huwelijksmis, of een receptie en vragen niet veel geld. info over het muziekcentrum te bavegem vindt je zeker terug op internet!

peter en katrien

katrien
7-5-2004
 Meld misbruik11-5-2003 20:44:05

nog eventjes extra info over muziek in Sint lievens-Houtem

website is
sintlievenshoutem.start.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...