Terug naar overzicht
Hallo Cindy en RitchieIk denk dat jullie best is de huwelijksbeurzen afschuimen, die vinden allemaal plaats gedurende de maanden september - oktober - november - januari. De juiste datums vind je inde magazines van Loving You. Daar ga je heel wat nuttige tips kunnen opdoen. Wij hebben die van Kortrijk (januari) en die van Brussel (februari) gedaan. Op die van Kortrijk zal je de meeste tips opdoen, daar staan heel wat interessante handelaars. Wij trouwen op 2/4/2004 en zijn stilaan met de voorbereidingen bezig. Geniet van jullie voorbereidingen, het is echt heel plezant en je groeit een stukje dichter bij mekaar.Alvast veel succes,Vanessa en Maarten
Hallo,Wij trouwen op 19 juli dit jaar en hebben gekozen voor Alex en Rudi. Deze 2 zangers hebben wij ontmoet op de trouwbeurs in Kortrijk. Zij staan aan de entree van de zaal te zingen. Ondertussen zijn we hen reeds een aantal keren gaan beluisteren (in andere trouwmissen) en we zijn echt tevreden. Ze zingen heel mooi en hebben een uitgebreide lijst met Nederlandstalige en (vooral) Engelstalige liedjes. Je mag ook zelf suggesties doen. Hun telefoonnummer heb ik hier niet bij mij (ben op het werk) maar als je geïnteresseerd bent, mag je me altijd mailen op wendyvandenberghe@advalvas.be. Dan zoek ik het thuis voor je op! Veel succes!
Tijdens onze huwelijksmis zullen 2 vrienden van ons live-muziek brengen: Jo en Vera. Jo houdt het muziekcentrum te Sint-Lievens-Houtem open. Vera zingt en Jo op gitaar. Ze brengen de muziek die jij zelf wil, geen probleem. Ze zingen af en toe eens een huwelijksmis, of een receptie en vragen niet veel geld. info over het muziekcentrum te bavegem vindt je zeker terug op internet!peter en katrien
nog eventjes extra info over muziek in Sint lievens-Houtemwebsite issintlievenshoutem.start.be