Terug naar overzicht
Hey, dat hangt er wat vanaf...Wij hebben eens prijs gevraag en een rok met bijhorend vestje kostte toch soms al snel 800 euro als ik me niet vergis...
Hey Liesbeth Wij zijn gisteren mijn ma haar kleedje gaan afhalen... eentje van Linea.Kleedje plus jasje was ongeveer 820 euro. Groetjes
Hey Liesbeth Wij zijn gisteren mijn ma haar kleedje gaan afhalen... eentje van Linea.Kleedje plus jasje was ongeveer 820 euro. Denk wel dat het ervan van afhangt uit hoeveel delen het assemble bestaat. Er waren ook kleedjes bij van bijna 1000 euro, dus het is een beetje kijken. Maar denk dat je minstens wel 700 euro mag tellen Groetjes
hallo mijn moeder en schoonmoeder hebben ook een kleed van linea raffaelli en beiden zijn in het kort bestaande uit: rok - top - vestje + sierraden, dat draait rond de 1000 per kleed hoor. groetjes
Mijn zus haar jurk kost 660 euro en met ketting erbij (exclusief ) :-), ongeveer 810 euro... Mijn mama haar ensemble, rok, vest en top 880 euro... Groeten Astrid 110910
Mijn mama heeft een kleedje gekozen van Linea. Het is een kleed uit één geheel en is het kost 580 euro. Grts