Terug naar overzicht
Dat tekstje lijkt me overbodig, aangezien jullie uitnodiging er al bij hangt! ;-)
Ik zou enkel de uitnodiging hangen en de bevestigingen die komen wel vanzelf mondeling. Gwen
Hey ik ga op dezelfde manier te werk gaan Ophangen en mailtje rondsturen met daarin uitnodiging hangt in de eetzaal Neem maar is een kijkje en ni vergeten te bevestigen via mail Zoiets had ik in gedachten.... Succes Debs
Heykes Ik heb het ook zo gedaan. Ik heb mijn uitnodiging opgehangen en daarnaast een blad waarop iedereen hun naam kon noteren als ze kwamen. Er waren er wel die al mondeling bevestigd hadden maar khad ze toch gevraagd om hun naam nog eens op de lijst te plaatsen. Hebben ze natuurlijk zonder veel moeite gedaan. Ik vind deze manier de gemakkelijkste en zo worden ze er nog eens aan herinnert of ze al dan niet willen komen die dag. Groetjes, Petroeska
Ik zou het toch ook laten noteren, hoor! Anders vergeet je al gauw iemand, als het enkel mondeling wordt gezegd.
Een collega van mij had de uitnodiging opgehangen en dan een lijst er bijgehangen met wie er kwam. Misschien ook wel handig om een lijst te hangen met wie niet kan komen? Dan weet je dat, omdat je anders niet zeker weet of iedereen de uitnodiging heeft gezien.
Inderdaad, Carmen! Ik had een lijst opgehangen met iedereen zijn naam er op (reeds voorgedrukt) en iedereen moest noteren met hoeveel personen ze kwamen (0-1-2).