Terug naar overzicht
Wij trouwen in zaal de Lork op de Genkersteenweg in Hasselt. Mooie gezellige zaal, goede service (ben er al naar feesten geweest), lekker eten en de prijzen vallen heel erg goed mee! Groetjes
Ik zou naar Bernini in As gaan.. Geweldige locatie, lekker eten en een goede service! http://www.bernini-as.be/cms/default.asp Dit is de site. Het ziet er duur uit, maar dit valt goed mee! Succes ermee..
ik had ook al gekeken naar het krekelhof maar wij willen zo niet zitten tafelen eerder een casual buffet en voor de rest party party party!!! Vindt het wel spijtig dat er zo weinig leuke zalen in een normale prijscategorie zijn in limburg. Ik val regelmatig van mijn stoel als ik al die prijzen zie!! En aangezien we toch 15o man op het avondfeest gaan hebben zie ik mijn spaarrekening nog onder nul eindigen ... Maar ja ge trouwt maar ene keer hé
Wij trouwen in de Roerdomp, Diepenbeek.
Wij zijn in oktober vorig jaar getrouwd. Avondfeest was in het Krekelhof. Zeer zeer tevreden ! Eten was heel lekker (ook cfr. reacties gasten). Hadden gekozen voor buffet. Daarna geweldig dansfeest. Op aanraden van zaakvoerder DJ Maarten Dedroog gekozen. Was te gek feest ! Krekelhof werkt zeer flexibel en past zich aan aan je wensen. Een echte aanrader ! Groetjes en veel geluk.
britsh in bilzen ? maar dit is wel weer stukje rijden van zutendaal af