Nu Online
Momenteel zijn er 382 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjurk

8-12-2005 13:19:37
Hoi, morgen heb ik een eerste afspraak gemaakt voor het passen van een bruidsjurk bij moderna fashion te Schepdaal. Zijn er mensen die er nog geweest zijn en daar hun jurk gekocht hebben? Graag jullie bevindingen. ze hebben mij gezegd dat je het wel direct weet of het de juiste jurk is of niet... Maar 'k heb zo iets van... en de andere winkels waar ik nog niet geweest ben? Ik had ook nog gedacht aan Pierre-Yves. Zelf ben ik uit de streek van Aalst afkomstig. Kent iemand nog goede adressen in de buurt? Ook voor schoenen en bijpassende juwelen...?
Alvast bedankt.

kim
19-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 451

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik8-12-2005 13:36:52

dag Kim,

Bij Moderna in Schepdaal ben ik niet geweest, dus daar kan ik niks over zeggen. Maar bij Pierre-Yves ben ik wel geweest en da's wel dik tegengevallen! 't Was de eerste winkel die ik deed, dus 'k wist nog totaal niet welke stijl het beste bij mij paste. Ze toonde dan wat brochures en 'k moest daarin zeggen wat ik goed vond. Dan mocht ik passen, maar na de derde jurk was die al aan 't pushen om die te kopen! Toen ik dan zei dat ik het nog niet wist, zakte haar gezicht tot in de kelder. Er kon bijna geen goeiedag meer af! 'k Heb nog heel wat winkels gedaan nadien, maar nergens zo behandeld als daar! Uiteindelijk ben ik in Aarschot bij Maxim's Couture geweest (ik ben van tegen Aalst, maar woon nu in Leuven). Dus 'k zou zeggen: voor je trouwjurk kan je wel wat kilometertjes doen, en je verdient zeker om als een prinsesje behandeld te worden! 't Is verdorie allemaal duur genoeg, dan wil ik er ook wel een vriendelijk gezicht bij! :-)
Voor de rest ben ik nu ook nog op zoek naar juweeltjes om te dragen bij m'n kleed. Aangezien ik allergisch ben voor alles behalve goud (echt waar hoor!), ga ik eens kijken bij Wim Meeussen (Antwerpen) van waar onze trouwringen komen. En voor schoenen ga ik waarschijnlijk toch eens kijken bij Van Loock (Zandhoven), gezien de reacties op 't berichtje van mij eerder deze week.
Nog veel succes met de zoektocht naar je droomjurk! En beter eens een keertje meer gaan passen als je niet echt zeker bent! (want ik heb trouwens dat kleed gekocht dat ik bij Pierre-Yves gepast heb en dat ze mij toen al wou verkopen..., weliswaar nadat ik er tientallen andere gepast heb!)

Groetjes,

Sylvie
11/03/06

kim
19-8-2006
 Meld misbruik8-12-2005 14:04:48

Bedankt Sylvie.
'k Ga dus ook eerst wat rustig rondkijken en dan kan ik nog terug keren hé;-)
Btw wij hebben onze ringen ook bij Wim Meeussen gekocht. 't Was ons eerste idee en 'k vind ze echt wel prachtig! Goeie smaak heb jij;-)

Evy
22-7-2006
 Meld misbruik8-12-2005 14:15:05

Hey Kim,

Ik ben ook bij Moderna te Schepdaal geweest voor de eerste pasbeurt, in gedachten had ik ook nog een 3-tal winkels die ik zeker wou doen, oa Pierre Yves.

Ik heb bij Moderna 8 droomkleedjes aangehad, waarvan ze 3 uit de etalage gehaald hebben, ze zijn er héél vriendelijk en lief, en ook belangrijk eerlijk (ze zeggen hun mening als ze 't niet mooi vinden), ze behandelen je echt gelijk een prinses. Ik had m'n droomjurk al gevonden van de 1ste winkel, de 3de die ik aanhad was al prijs, ik twijfelde toch nog wat om zo in de 1ste winkel al te bestellen. Ik was er samen met mijn moeder, die vond mij natuurlijk in alles mooi, en was wat ge-emotioneerd. Ik heb gezegd dat ik ging terugkomen met mijn zus erbij, ik kon dat ene kleed niet uit m'n hoofd zetten en ben het later die week gaan bestellen bij Moderna. Ik weet van mezelf dat ik na 100 jurken te passen toch bij m'n eerste gedacht zou blijven.

Nu zijn we een aantal maanden verder en heb nog steeds geen spijt van m'n beslissing. Ik kijk nog steeds op internet naar kleedjes en vind de mijne nog steeds de mooiste. 15 december komt m'n kleed binnen en ga ik terug bij Moderna om te gaan kijken voor schoenen, accesoires en lingerie. Ik kan haast niet wachten om het opnieuw te passen...

Veel geluk!!

Evy
22/07/2006

Joke
17-12-2005
 Meld misbruik8-12-2005 15:01:00

Hoi,

Ik heb mijn kleed gekocht bij Pierre-yves. Akkoord, ze zijn daar niet altjd even vriendelijk. Ik heb het eigenlijk ook daar gekocht omdat het een eigen creatie was van hen, en ik er onmiddellijk verliefd op was. Had ik mijn gedachten op een andere jurk gezet, bv. van Linea Raffaelli (die in vele winkels hebben), dan had ik het zeker niet bij Pierre-Yves gekocht, maar ja.

Groetjes,

Joke
17/12/2005

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik9-12-2005 7:55:49

Hey Kim,

Ikzelf ben nog niet bij Moderna geweest, maar wel veel vriendinnen. Van de eerste tot de laatste allemaal héél enthousiast! Supervriendelijk, eerlijk (ze zeggen ook als het je niet zo goed past) en correct (qua prijs, aanpassingen e.d.).

Een kennis van me is soprane en moest zingen in de mis van mijn grootouders (tgv hun 50 jarig huwelijk). Ze is echt heel struis, dus normaal gezien is het onmogelijk om op heel korte termijn een suitekleed te kopen. Maar 's woensdags is ze bij Moderna snel na haar werk gestopt, heeft er een supermooi kleed gevonden en donderdagavond mocht ze het al gaan afhalen (ze hadden het op die tijd al volledig aangepast). Ze zag er stralend uit!

Ik denk dat je qua service daar niet bedrogen zal uitkomen. 't Is natuurlijk nog de vraag of je daar je droomkleedje vindt...

Ik wens je alvast veel succes!

Sofie
7/07/2007

Hilde
27-5-2006
 Meld misbruik10-12-2005 22:00:13

hoi Kim,

Als ik je kan gerust stellen,moderna is echt de max,...ik ben nog steeds onder de indruk van de klantvriendelijkheid...echt niets was hen te veel...op mijn eerste afspraak mocht ik echt veel verschillende kleedjes passen en ze geven dan ook hun mening maar ik vond die mening wel steeds correct ! Ik had ook op de site een mooi kleedje gezien...maar het stond in de etalage... het was geen enkel probleem voor hen om dat daar speciaal voor mij uit te moeten halen...ze wouden mij niet naar huis laten gaan met het gevoel ( misschien staat dat kleedje van in de etalage mij nog mooier)! echt vriendelijke mensen niet normaal !

nu twee weekjes geleden dacht ik...wat zou ik mijn kleedje graag nog eens aandoen en terug zien (want ik kan het nog nergens terug vinden op het internet)en ik had ook nog enkele vraagjes,dus dacht ik, ik zal eens naar moderna bellen...ik belde dus op een maandag naar moderna met de vraag of ik nog eens mocht langskomen want ik had nog een paar vraagjes en ik wou mijn kleedje graag nog eens passen....wel dat was voor hen geen enkel probleem kom maar af wanneer het voor je past...dus heb ik een afspraak gemaakt voor die vrijdag .... en het was weer zaaaaaalig om mijn kleedje aan te hebben...ik mocht ook fotos nemen en ze waren nog altijd supervriendelijk ondanks ik eigenlijk hunnen tijd wat kwam verdoen want ze konden aan mij toch niks meer verdienen hé ! ik raad iedereen echt aan om een bij moderna te passeren !

hopelijk heeft dit je wat geholpen moest je nog vragen hebben kan je me altijd mailen op
hilstalki@hotmail.com

groetjes en nog veel succes
Hilde

kim
19-8-2006
 Meld misbruik12-12-2005 11:46:57

Bedankt voor jullie info.
Zoals gezegd ben ik dus vrijdag gaan passen bij moderna en jullie hebben gelijk, het was super! Heb daar direct mijn jurk al gevonden en het was die jurk die zij mij aanprezen dat het beste bij mij zou passen. Heb ook nog andere jurken mogen passen (mijn eerste idee) maar toen ik dé jurk aantrok was het van waaaaw die wil ik;-) Ze waren heel vriendelijk en behulpzaam en heb er echt een goed gevoel bij. 'k Had enkel nog zoiets van 'zo lang wachten nog vooraleer ik ze terugzie...' maar nu ik weet dat ik altijd nog terug eens kan gaan piepen... Voor iedereen echt een aanrader!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...