Terug naar overzicht
Hey, Is inderdaad meestal vrij betaalbaar. Hotels zijn vrij nieuw en verzorgd. Dit is ook omdat dit een vrij recente vakantiebestemming. Op het eiland is verder echt niets te zien spijtiggenoeg. Je moet het echt zien als een strandvakantie. Alle, er zijn wel wat winkeltjes en je kan een tour hier of daar doen, maar echt mooie dingen (cultureel of historisch) is er niet. Verder kan ik je het wel aanraden voor een rustige ontspannen zonvakantie. TINA
Hallo, Vrienden van ons en familie is er ook onlangs geweest, zij gaan er niet meer terug. Niets te zien zeggen ze. Dus als je er twee weken zal verblijven,ge je je misschien wel vervelen?! Groetjes Dorien 09.07.10
hoi, Ik ben zelf afkomstig uit Cabo Verde en moet het bovenstaande toch ook beaamen. Het hangt er wel vanaf welk eiland je bezoekt. Maar meestal is dit het eiland Sal, prachtige stranden maar niet veel anders te zien.Op andere eilanden(bv Santo Antao) is wel prachtig natuur. Ik zou er persoonlijk niet voor kiezen om er 2 weken naar toe te gaan tenzij je gaat eiland hopen en een aantal eilanden aandoet ( zijn er 10), dan zie je wel meer, bv de overblijfselen van wat eens een grote slavenmarkt was, op een ander eiland weer aparte vulkaan landschap en zo. Succes! Groetjes,Romana
Hey, Wij zaten ook met een dillema Twee weken niksen op Mauritius, hadden een heel scherpe prijs of iets meer betalen en richting Mexico, waar wel veel te zien is. Na lang wikken en wegen is het Mexico geworden. Groetjes
Heeft iemand nog andere "betaalbare" suggesties (rond 1500€/persoon). Groetjes,
Niet iedereen gaat op vakantie voor dingen te zien eh. Ik WIL 14 dagen NIETS doen!
Ik zou toch ergens gaan waar wel iets te doen is. Maar ik denk dat je overal wel een bezigheid kan vinden! Groetjes!
ARUBA!!!Is ook goed te betalen,mooi weer en is wel wat te beleven,bij ons is ze al geboekt!!!
Aruba of Curacao is inderdaad ook een goed idee!
Ik denk dat september wel orkaanseizoen is in Aruba. Het reisbureau raadt met af om die periode naar midden Amerika te reizen. Groetjes,
Het orkaanseizoen geldt inderdaad voor de andere eilanden daar, maar Aruba is wegens zijn klimaat & ligging beschermd hiertegen. Daarom was die bestemming ons aangeraden door onze touroperator.