Terug naar overzicht
:o) Kort haar is mooi! En als ik lees dat het net niet tot aan je kin is, is het niet superkort hoor. Ik heb ook kort haar en een toffe snit al zeg ik het zelf. Ik hou mijn haar zoals ik ze altijd heb. Ik wil niet opeens iets anders doen die éne dag en zeker niet voor de foto's, want dan erken ik mezelf amper achteraf..Heb het altijd wat "raar" gevonden dat iedereen opeens zo'n mega ander kapsel wil. Opgestoken vind ik hélemaal niet meer mooi, beetje uit de mode, dus met je eigenleuke korte kapsel kan je alle kanten uit :)Veel succes (ik draag trouwens een héle lang sleep tot op de grond..Dat is ook al apart op zich he.Leen
Als je eens op google zoekt naar The Knot , en The Wedding Channel. Daar kan je fototjes zoeken van kapsels misschien staan daar wel leuke ideetjes op?! Succes nog, Dorien 09.07.10
en anders kan je steeds clip extensions aanschaffen... kan je erin en uitdoen wanneer je zelf wilt zonder je haar te beschadigen en men ziet het verschil niet. ik heb dit in mijn bezit en ben er zeer tevreden over. normaal hebben ze bij je kapper boeken met bruidskapsels,daar staan ook altijd kapsels voor korte coupes bij. veel succes met het vinden van een mooi kapsel Groetjes Sophie 04/06/2010
ik heb net hetzelfde voor. wij huwen in oktober, ik laat het wel gewoon los denk ik met een een sluier. een tiara schijnt dikwijks ook mooi te zijn... groetjes tine