Terug naar overzicht
Hey Wij hebben onze kerstkaartjes met onze trouwfoto erop daar laten maken en was idd voordelig, we kregen veel korting en het resultaat mocht er zijn! Groetjes, Laura
Wij hebben er niet onze uinodigingen van ofzo. Maar voor mijn zaak maak ik geregeld beruik van Vistaprint. Ik laat zo mijn visitekaartes afkomen en dergelijke. Ik moet zeggen dat is een heel goede kwaliteit en uitstekende service. Dorien 09.07.10
Maar ze blijven je wel stalken met mails...
Ann, voor mijn bedrijf gebruik ik geregeld vistaprint en ik ben daar heel tevreden van! Voor onze trouw hebben we er een spandoek besteld met de prent van onze uitnodiging, het was even spannend afwachten naar de kwaliteit... maar we zijn er héél tevreden van! Als je het niet erg vindt om er elke dag een mail van ontvangen is dit een goede en budgetvriendelijke oplossing
hoi, wij hebben er ook al besteld,een spandoek met just married,onze bedankjes namelijk koelkastmagneetjes,save de date kaartjes,onze uitnodigingen niet omdat we niks naar onze zin vonden... wij zijn er heel tevreden van en supervoordelig! groetjes cindy
Wij hebben onze keuze ook al gemaakt bij vistaprint en het baart mij geen zorgen dat dit dik in orde komt! Ik bestelde er al zowat vanalles bij :) Wij hebben wel bij de geboortekaartjes onze goesting gevonden voor de trouwuitnodigingen! Uiteindelijk doe je met de lay-out wat je maar wil. x Kitty